Weer een blije klant van Tunex

van 126pk/280Nm naar 209pk/465Nm waus!!!

Stijn
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Homepage: steinkeuken.nl
Subject:

Re: Weer een blije klant van Tunex

· 
Posted: 18.10.2012 - 12:10  ·  #31
Deze specs laten iets beperktere waardes zien, maar inderdaad: de cijfers spreken voor zich.

http://www.tunex.nl/web/index….0-v70.html
...

Subject:

· 
Posted: 18.10.2012 - 12:25  ·  #32
...
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: marinetraffic.com/…
Subject:

· 
Posted: 18.10.2012 - 12:45  ·  #33
ik vind het eigenlijk wel best zo! al dat gedoe om met iedereen contact op te nemen heb ik geen zin in. :-)
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 18.10.2012 - 20:05  ·  #34
Groot gelijk, het is immers jouw auto ook niet. :D
Serieus, je hebt wel gelijk.
jbuure
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 14.01.2013 - 16:37  ·  #35
Mijn V70D op 1 December ook Stage 2 laten tunen bij Tunex, zou 180PK en 400NM moeten geven Dit was de sterkste die ze me aanboden. Meting vooraf gaf 134PK en 307NM, Meting na tunen 202PK en 443NM. Een wereld van verschil :-), daar waar je voorheen continue het gevoel had dat de auto tegengehouden werd wil ie nu enkel vooruit. Ga komende zaterdag echter terug. Was met een vriend bezig voor S60 en daarvoor geven ze als stage 2 voor de D 220PK en 475NM, zelfde blok, zelfde bak erachter. Na emailen met Tunex blijkt het een fout op hun website en moet de V70 ook deze tuning kunnen krijgen. Deze tuninig is €50 duurder maar, heb ik erg graag voor over, en na afloop zetten ze 'm nog een keer graduit op de bank omdat de vorige meting nu natuurlijk waardeloos is. Ik wil wel graag weten hoe het koppel verloopt.
Maw uitermate tevreden over de service daar.
Dr.Dream
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 14.01.2013 - 16:42  ·  #36
Quote door jbuure

... Ga komende zaterdag echter terug. Was met een vriend bezig voor S60 en daarvoor geven ze als stage 2 voor de D 220PK en 475NM, zelfde blok, zelfde bak erachter. Na emailen met Tunex blijkt het een fout op hun website en moet de V70 ook deze tuning kunnen krijgen. Deze tuninig is €50 duurder maar, heb ik erg graag voor over, en na afloop zetten ze 'm nog een keer graduit op de bank omdat de vorige meting nu natuurlijk waardeloos is....

... precies zoals hier reeds eerder over Tunex bericht werd. Klant moet oppassen anders wordt hij genaaid :bandit: :police: :sleep:
raysa

Subject:

· 
Posted: 14.01.2013 - 16:55  ·  #37
Quote door Dr.Dream

Quote door jbuure

... Ga komende zaterdag echter terug. Was met een vriend bezig voor S60 en daarvoor geven ze als stage 2 voor de D 220PK en 475NM, zelfde blok, zelfde bak erachter. Na emailen met Tunex blijkt het een fout op hun website en moet de V70 ook deze tuning kunnen krijgen. Deze tuninig is €50 duurder maar, heb ik erg graag voor over, en na afloop zetten ze 'm nog een keer graduit op de bank omdat de vorige meting nu natuurlijk waardeloos is....

... precies zoals hier reeds eerder over Tunex bericht werd. Klant moet oppassen anders wordt hij genaaid :bandit: :police: :sleep:

Dit vind ik echt veel te kort door de bocht. Bah.
Een klant moet ALTIJD op zijn hoede zijn en controleren of hij/zij krijgt wat men koopt.
Het bedrijf geeft in dit geval zelf aan dat ze een fout hebben gemaakt en dat ook de website aangepast moet en gaat worden. Ze lossen het dus keurig op. Zelfs de rollenbanktest wordt vervolgens gratis aangeboden om de klant tegemoet te komen.
Wees blij dat er bedrijven zijn die hun fouten erkennen.

Zeker nooit iets met een bedrijfje genaamd ENECO te maken gehad?
Daar wordt je pas genaaid (mijn bloed gaat weer koken als ik er over nadenk :devil: )
jbuure
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 11:07  ·  #38
Helemaal gelijk Raysa, heb absoluut niet het gevoel opgelicht te zijn, dez tuning hangt ookl een andere prijs aan. Zij kwamen meteen met het antwoord terug sorry idd foutje op onze site en dit moet aangepast worden met de nieuwe site (die is er nog niet) wat niet wil zeggen dat deze optie niet aangeboden zou kunnen worden wanneer je daar bent of beld. Auto rijd nu prettig en heb waar voor miijn geld. Wil er alleen een stapje bovenop. Als ik het gevoel had opgelicht te worden had ik gewoon de 30 dagen niet tevreden geld teug optie gebruikt. Simple as that!
raysa

Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 11:17  ·  #39
Ik ben blij dat je tevreden bent en dat de auto beter rijdt.
Ik vind dat het eerlijk en netjes opgelost is.

Dit maakt de weg vrij voor mensen die deze stap ook overwegen.
Dr.Dream
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 13:26  ·  #40
Quote door raysa

Zeker nooit iets met een bedrijfje genaamd ENECO te maken gehad?
Daar wordt je pas genaaid (mijn bloed gaat weer koken als ik er over nadenk :devil: )

ENECO is dat zoiets als RWE hier ?
Dan weet ik waar je het over hebt :bandit: :alien: :bandit: :police:
raysa

Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 17:19  ·  #41
Inderdaad!
Ziek wordt ik van die gasten, ik ben niet eens klant :devil: :devil: :devil: !!!

Maar goed, laten we weer on topic gaan. Tunen voor een redelijke prijs kan dus wel bij Tunex.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 17:46  ·  #42
Opletten is nooit verkeerd.
Je werkt met mensen en die kunnen fouten maken.
Wel vind ik belangrijk hoe het wordt opgelost.
Stijn
Geslacht:
Leeftijd: 55
Homepage: steinkeuken.nl
Subject:

· 
Posted: 15.01.2013 - 19:24  ·  #43
Gisteren dagje beurs in Keulen gehad. Wat een genot met de auto. 235 knollen, 380 isaacjes, altijd kracht te over. Stukje 205 gereden. 11 jaar oud is hij nu, 217 K kilometer gelopen. Zucht zwijmel, de eerste auto die wat mij betreft nog heel lang blijft.
jbuure
Forumlid.
Subject:

· 
Posted: 20.01.2013 - 21:34  ·  #44
Afgelopen zaterdag eindelijk tijd om terug te gaan (het is niet naast de deur). Om 1000 uur afgesproken en meteen geholpen, tjonge jonge wat een drukte daar. wachtruimte was veel te klein. Nieuwe software geladen, helaas was er door de weersomstandigheden geen mogelijkheid de auto op de rollenbank te zetten (willen het risico op schade door pekel niet lopen) maar gezien de resultaten van de eerste tuning ben ik wel erg benieuwd. Zonder verdere rekening de sleutels teruggekregen en het verzoek hem vooral door te geven wat ik nu van de auto vind en bij beter weer nog een keer de rollenbank te komen doen (ik kom nog wel eens in de buurt, geen probleem dus). Prima service dus.
GENOTEN van de terugweg. wat is die auto soepel, tussenacceleraties trekken als een tierelier. Topsnelheid is in no time bereikt en toch voelt de auto heel gemoedelijk aan en je kunt nog steeds je schoonmoeder er mee op pad sturen. Stoplicht sprint is wel even wat anders. Die moet je echt doseren want in alle versnellingen rook je de banden op, nu heeft dat natuurlijk ook wel met de huidige weersomstandigheden en de winterbanden te maken. Maar goed daar ging het mij niet om, wel om snel te kunnen inhalen wanneer nodig, zeker op binnenwegen, en dat is nu helemaal top.
Ben helemaal blijk dat ik deze beslissing genomen heb en met de ervaring die ik er nu opgedaan heb en die ik al gehoord had , kan ik ze helemaal aanbevelen. Maar wie je ook kiest om je auto te tunen je moet je zelf er goed bij voelen.
Dr.Dream
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 21.01.2013 - 09:56  ·  #45
Quote door raysa
Inderdaad!
Ziek wordt ik van die gasten, ik ben niet eens klant :devil: :devil: :devil: !!!

Leg dat eens uit :'(

Selected quotes for multi-quoting:   0