Ik heb de Gearwrench flexratelset gekocht. Geinspireerd door Bigdog. Heel cool. Die Yankees doen vrijwel alles met 3/8, dus ik heb een 1/4 flexhead, een 3/8 flexhead stubby, een 3/8 flexhead ter grootte van onze normale 1/2" ratels en een 1/2" flexhead van 44 cm (!) lang! Da's langer dan mn wringijzer. Via Amazon.com voor 138 euro inc. Verzenden. Gearwrench maakt ook de ratelmechanismes voor de grote merken. Oh ja, alles 84 tands, dus kleine slagjes mogelijk.
En allemaal platte koppen met verzonken schakelmechaniek. Op Amazon 4,5/5 sterren uit 154 recensies.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
volgens mij zei ik iets over zelf maken :yes: maar ja nokia 108 of zo zeker maar nu hou ik er over op (te laat) want zo komt t nooit meer goed natuurlijk en mag ik ze nooit vasthouden. :bandit:
gemene almerees of hoe noemen die nep amsterdammers zichzelf eigenlijk. maar ik kan wel lampjes verwisselen waar jij niet bij kunt. nou ga ik eerst even uitrusten naar al deze emoties Gelukkig dat Pieter het nog een beetje snapt :yes: :thumb: :thumb:
gewoon lompe boeren Meneer F zo noemen ze die neppers die eigenlijk in A'dam willen wonen maar het niet kunnen betalen omdat ze zo graag bmw willen rijden, en wat wil jij vasthouden met die kleine handjes????? oja had ik al gezegd dak een V70 RRRRRRRRRRRRR heb gekocht???
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39939 Geregistreerd: 07 / 2009
mooi spul, zal het uitproberen als we weer gaan sleutelen(als ik er dan aan mag komen )
Ik denk, dat als je ermee gewerkt hebt, je ze zelf ook wilt hebben.
Nu pas je je aan aan de ratel en dan past de ratel zich aan naar jou.
Klein verschil, maar groot gemak.
gemene almerees of hoe noemen die nep amsterdammers zichzelf eigenlijk. maar ik kan wel lampjes verwisselen waar jij niet bij kunt. nou ga ik eerst even uitrusten naar al deze emoties Gelukkig dat Pieter het nog een beetje snapt :yes: :thumb: :thumb:
'Ahhh, Martin, kun je de LPG connector nog een keertje loshalen met die tang? Hij past niet in mijn knuistjes'.
Enne Ja hoor tuurlijk mag jij ze proberen. Wat bigdog zegt. Tis net zoiets als een ringratel. Heb je ze niet, mis je ze niet. Heb je ze wel, dan grijp je er steeds naar.