Mooi spul Dirk-Jan. Ga je een hoop plezier van hebben. :yes:
Laatst op de Essen Motorshow ook nog wat klein gereedschap gekocht bij de BGS stand. Een kniptang, inbus 7 voor de remklauwen en een dop 19 met teflonbescherming eromheen zodat de velgen niet beschadigen bij het wisselen van wielen. :thumb:
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39940 Geregistreerd: 07 / 2009
Hoeveel was je hier voor kwijt? Ik heb toevallig enkele weken geleden een nieuwe Bosch erin gezet, 95Ah / 830A. Die kwam met de korting en inclusief € 13,50 verwijderingsbijdrage uit op ca. € 143,-
Onlangs een Hazet 9012m slagmoersleutel gekocht. Ideaal ding: krachtig en compact.
Daarvoor een van Mannesman en nog een ander merk geprobeerd. Dat was allemaal niets: slechte kwaliteit en/of veel te groot. De Hazet is prima op de wat krappere plekken te gebruiken.
In eerste instantie wilde ik deze in Duitsland kopen omdat deze daar aanmerkelijk goedkoper was. Maar uiteindelijk heb ik een nederlands bedrijf kunnen overhalen de Hazet voor bijna de duitse prijs te leveren.
Inmiddels zie ik dat diverse nederlandse sites met hun prijzen op het duitse niveau zitten.
Hoeveel was je hier voor kwijt? Ik heb toevallig enkele weken geleden een nieuwe Bosch erin gezet, 95Ah / 830A. Die kwam met de korting en inclusief € 13,50 verwijderingsbijdrage uit op ca. € 143,-