Dat is het nadeel van zo'n potkrik. Vind ze ook niet zo stabiel. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een garagekrik (model met wielen en scharend hefsysteem.)
Ik heb vorig jaar bij de Aldi de rode krik gekocht, maar die krijg ik aan de voorkant niet onder de auto behalve als ik met de originele krik eerst de auto een stukje van de grond af breng. Dat beperkt het nut toch wel een beetje
heb ik eigenlijk nog niet zo geprobeerd, heb hem nog in de verpakking zitten.
Maar hij is wel erg compact
Dat is het nadeel van zo'n potkrik. Vind ze ook niet zo stabiel. Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een garagekrik (model met wielen en scharend hefsysteem.)
Ja precies, die heb ik ook, maar die krijg ik er aan de voorkant ook niet onder. Een nadeel van de Eibach veren en het sportonderstel gok ik...
En ik wilde nu eigenlijk mijn nieuwe speeltje hier laten zien, maar helaas, DHL heeft het pakket kwijtgemaakt... Dus nog even wachten
Ik heb vorig jaar bij de Aldi de rode krik gekocht, maar die krijg ik aan de voorkant niet onder de auto behalve als ik met de originele krik eerst de auto een stukje van de grond af breng. Dat beperkt het nut toch wel een beetje
heb ik eigenlijk nog niet zo geprobeerd, heb hem nog in de verpakking zitten.
Maar hij is wel erg compact
Idd mooie set Arnoud! Ook met 3/8 zo te zien?
Ik denk dat iedereen naast jou auto wil sleutelen komende zaterdag.. en maar uitlenen die ratels :bandit: ....
Ik heb 'm via Amazon besteld. Omdat de eerste zending onderweg kwijt geraakt was heb ik er nog eentje besteld. Komt natuurlijk vandaag alsnog die eerste binnen. Dus einde week heb ik er twee (tenzij ik hem aan de deur weiger en terug laat sturen voor een credit).