Eigenlijk gisteren al een Remklauw terugstel demontage set.
Bittere noodzaak vanwege dat ik bezig was om onze Ford te voorzien van nieuwe achterschijven en blokken.
Normaal kun je met een moordenaar tang je zuiger van de klauw ook terug krijgen, dit was echter niet het geval
Maar nu dan toch een leuke set rijker, had ik veel eerder moeten doen
Tijdje geleden, maar ik heb een Rodcraft RH215 krik met een bereik van 75-505mm gekregen voor mijn verjaardag . Ik kan er dus mijn verlaagde WRX (-4 cm) mee op krikken, maar de XC70 is ook geen enkel probleem. Zelfs de C303 (met portaalassen) in de lucht krijgen is geen probleem als ik de krik onder het diff zet. Nadeel is wel dat de krik 40(!) kg weegt, maar verder echt een super ding. Als je zoiets hebt merk je pas hoe brak die krikjes van de Aldi zijn.
Daarnaast ook nog een vacuumtester (ook te gebruiken om remmen te ontluchten) en een set ringratels erbij.
Deze set is van Snap-on. Rib uit m'n lijf... maar Pieter past deze dan in de lade van je gereedschaps- kar want een mooie set blijft alleen maar mooi indien compleet, en als ik de foto bekijk zie ik een hele mooie set, maar niet in een deuggelijk opberg koffer.