Goed, ben bezig met de TIG machine op te bouwen zoals ik hem wil hebben;
Er moeten haken aan de laskar komen om de toortsen aan op te kunnen hangen want zo is het een zooitje, er moet een fatsoenlijk greep aan de kar komen / gelast worden om hem goed te kunnen verplaatsen, de wieletjes en asje moeten worden verstevigd want dit is gewoon te iel, de erbij geleverde spanband om de gasfles tegen te houden was te iel en niet te stellen dus een andere spanband voor gekocht, een goede gewapende slang van 8mm ipv 6mm (inmiddels aangeschaft), een nieuwe MMA toorts (heb net mijn oude MMA apparaatje verkocht waar een nieuwe toorts opzat) en is inmiddels ook al besteld. De TIG toorts die bij het apparaat zat is niet de juiste, er zou er eentje bij moeten zitten van Binsel om ook de gasflow op de toorts zelf te kunnen regelen, maar helaas ik heb een standaard toorts ontvangen zonder die gas-flow knop. Ben hierover al in gesprek met de verkoper.
Eigenlijk, als ik eerlijk ben, best wel een hoop dingetjes die ik niet had verwacht. Maar goed, ken nu toch niet meer terug. Ben wel erg benieuwd, als alles klaar is dadelijk, hoe het last.