Na 12 jaar trouwe dienst was mijn oude apparaat overleden , was al een tweedehandsje ,nu een nieuwe , wat een genot .
Al deed de oude het ook niet verkeerd .
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39937 Geregistreerd: 07 / 2009
Mooi lasapparaat.
Gebruik je hem op krachtstroom ?
Dat ligt er maar aan , voor dun , plaatwerk etc is het niet nodig , maar af en toe doe ik wel is wat aan landbouw apparatuur lassen , van de family en vrienden dan moet het wel op krachtstroom .
Vandaar ook de keuze om een wat groter bereik apparaat aan te schaffen , nu een ruime keuze aan standen , van 35A tot 210A
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39937 Geregistreerd: 07 / 2009
Wel makkelijk, dat hij met beide spanningen overweg kan.
Maar inderdaad, als hij echt moet werken, dan zal 230V geen optie meer zijn.
Veel plezier, of beter, gemak gewenst.
Vandaag kwam hij binnen. Handige werklamp met cob-led. Gaan 3 penlights in. Draaibare voet met twee magneten, en op de kop een los ledje als schijnwerper (had voor mij niet gehoeven). Het voelt allemaal redelijk solide, als je m laat vallen van 1 ½ meter is hij wel stuk denk ik, maar ik heb slechter chinees spul gezien.
Te koop bij trailer and tools in Hengelo (is een echte winkel) voor het enorme bedrag van €10 !
Die hebben ook een mooi plugsetje voor lekke banden.
Moet sowieso een half duims en 3/8 hebben. Gearwrench is goed en husky, huismerk van home depot heb ik een prima ratel van. Vast geen gedore kwaliteit maar goed serviceable 72-tands mechaniek en prima passing.
En ik vind staal fijner werken dan een kunststof grip. Meer ruimte voor mn grote klauwen
Snap sowieso niet waarom gereedschap in de US zoveel goedkoper is.