Rij nu ook ruim twee maanden op pilot sport 4 op de v70 erg stille en rustige band kan hem niet vergelijken met ps 3.
Band plakt erg lekker aan de weg! Binnenkort ook voor de s60 zelfde band aanschaffen zo tevreden ben ik er over!
Widebody
VolvoV70forum fan
Geslacht: Locatie: Down, way down south limburg Berichten: 445 Geregistreerd: 07 / 2014
Heb nog geen slecht weer gehad, maar uit ervaring met de PS3 weet ik dat de grip op nat asfalt fenomenaal is. Kan dus alleen maar beter worden, als dat nog mogelijk is.
Wat hiervoor ook gezegd word, stil en comfortabel, Nog stiller dan de 3 volgens mij.
Ik rij nu op dunlop winguard banden op de xc. 255 45 20. Bewust op winterbanden nu en rij ze gewoon door tot ze op zijn. Wil erna 4 seizoenbanden. Ik wil niet steeds weer wisselen.
Ik rij nu op dunlop winguard banden op de xc. 255 45 20. Bewust op winterbanden nu en rij ze gewoon door tot ze op zijn. Wil erna 4 seizoenbanden. Ik wil niet steeds weer wisselen.
Klopt.
Was ik ook helemaal klaar mee dus ik heb vorig najaar de michelin crossclimate erop gelegt.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Is een keuze welke je maakt.
Ik wissel liever.
Zo houd ik mijn zomerwielen in goede staat.
Dat was ook mijn initiele keuze. Nu ik al 12 jaar wissel zijn ziwel mijn winter als zomerwielwn altijd nog in dezelfde staat. Kwestie van bijhouden en goede laklaag van de velgen.
Widebody
VolvoV70forum fan
Geslacht: Locatie: Down, way down south limburg Berichten: 445 Geregistreerd: 07 / 2014
Er zijn meerdere goede banden, ongeacht uitvoering.
Iedereen stelt andere eisen, heeft andere voorkeuren.
Alles hangt af van het gebruik en dat moeten we respecteren, lijkt me.
Hoofdzaak is dat het veilg is.
Denk dat bij de meesten hier dit ook wel het geval is.