Michelin Primacy 3 aan de voorzijde, tot ze versleten zijn, vermoedelijk over klein jaar. Deze kwamen over van de achterzijde, perfect afgesleten tot nu toe. De voorbanden die eraf kwamen waren overmatig afgesleten aan de buitenzijde (uitlijning is goed), volgens mijn bandenboer door een iets te lage luchtdruk in de band en veel bochten (bergachtig gebied hier), alhoewel ik die doorgaans op 2,7 zet aan de voorzijde - al had ik die al een hele tijd niet meer nagekeken. Volgens hem kon ik zonder probleem 3 bar zetten, dus gedaan. Lijkt mij hoog (stuurt wel véél lichter!) maar de eerste indruk is niet oncomfortabel, wel ietsie minder koersvast op de snelweg.
Michelin Primacy 4 aan de achterzijde, sinds gister dus die kunnen nog wel even mee! Eerste indruk is fluisterstil op normaal asfalt (en de tests zeggen ook zeer goed qua gedrag op nat wegdek en weinig slijtage), maar iets meer herrie op de geribbelde betonsnelweg waar ik dagelijks over moet. Wellicht moeten ze nog iets inslijten. Ook is de bandendruk weer op punt gezet dus dat draagt wellicht ook nog iets bij aan het geluid.
205/55/16, ik zou qua aanzicht liever 17" velgen hebben maar dit zijn wel heerlijk goedkope bandjes, zelfs van een premium merk.