Ik ben me aan het oriƫnteren voor de aankoop van een V70NN. Ik zit te denken aan een benzine model aangezien we circa 10 Ɣ 15.000 kilometer per jaar denken te gaan rijden. Ik wil een V70 met automatische bak hebben. Het model zal waarschijnlijk van 2010 of nieuwer zijn (eventueel vanaf 2008 met een gunstige prijs en kilometerstand). Ik zit te denken aan de 2.5T, de 3.2 of de T6.
Welk motor is mechanisch gezien de beste motor. Ik zit er namelijk niet op te wachten een auto te kopen waar ik vooraf van weet dat er motorische problemen zijn of een motor met fabricage fouten.
Vraag me ook af hoe het gesteld is met de T5 echter heeft deze niet mijn voorkeur aangezien ik meer dan 4 cilinders wil
Welk motor is mechanisch gezien de beste motor. Ik zit er namelijk niet op te wachten een auto te kopen waar ik vooraf van weet dat er motorische problemen zijn of een motor met fabricage fouten.
Vraag me ook af hoe het gesteld is met de T5 echter heeft deze niet mijn voorkeur aangezien ik meer dan 4 cilinders wil