Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een zeer nette Volvo S60 uit 2002. Deze is uitgerust met een hu1205 en nu wil ik graag kunnen bellen in mijn auto. Volgens mij is er een microfoon geinstalleerd boven de achteruitkijkspiegel maar hoe die is aangesloten op de hu is mij onduidelijk..
Een paar vragen:
1 - welk systeem kan ik het beste installeren zodat ik met mn samsung galaxy kan bellen Geluid over de speakers), eventueel met gebruik van de reeds geinstalleerde microfoon.
2 - ik kom overal de parrots tegen. Wie helpt me aan een goed stappenplan waarin is beschreven hoe ik deze kan installeren op mijn hu. Een specifieke beschrijving met beschrijving van type kabels etc...
3 - wat zijn er nog meer voor een mogelijkheden en hoe werken die?
Kort samengevat: wie heeft er een gedetailleerd stappenplan voor de installatie van een carkit op de hu1205?
Ik ben heel erg benieuwd!
Een paar vragen:
1 - welk systeem kan ik het beste installeren zodat ik met mn samsung galaxy kan bellen Geluid over de speakers), eventueel met gebruik van de reeds geinstalleerde microfoon.
2 - ik kom overal de parrots tegen. Wie helpt me aan een goed stappenplan waarin is beschreven hoe ik deze kan installeren op mijn hu. Een specifieke beschrijving met beschrijving van type kabels etc...
3 - wat zijn er nog meer voor een mogelijkheden en hoe werken die?
Kort samengevat: wie heeft er een gedetailleerd stappenplan voor de installatie van een carkit op de hu1205?
Ik ben heel erg benieuwd!