Quote door Knor34
Goedemorgen, als medewerker van Gedore Automotive, weet ik dat je de Carolus set kan bestellen bij elke technische groothandel, welke Gedore gereedschap verkoopt. Daarnaast is de lopende actiefolder van Carolus, de "Wanted" ook in Nederland gewoon geldig. Even voor de duidelijkheid, ik geef advies, wij verkopen nooit rechtstreeks aan eindgebruikers. Groet Robert
Ik had die folder natuurlijk gezien, maar van alle wederverkopers die ik tot nu toe gesproken heb zeggen allemaal min of meer hetzelfde:
"leider muss ich Ihnen mitteilen, dass wir den angefragten Werkzeugkoffer nicht mehr auf Lager haben, da es sich dabei um ein Aktionsmodell handelt, werden wir ihn auch nicht mehr auf Lager bekommen."
"Hoor net van Gedore dat die set zoals meerdere van die serie zo snel uitverkocht zijndat levering pas mogelijk is in April. Ik wachtte al een week op de sets maar dit verklaart alles.Ze zijn uitverkocht"
"dieser Satz ist leider erst im März wieder lieferbar."
Anyway, ik heb uiteindelijk via eBay toch nog een set kunnen scoren en die zou komende dagen geleverd moeten gaan worden.