Ik heb in mijn V70 van 2000 (mj2001) een HU-803 zitten icm met een GROM audio kit. Aantal speakers weet ik zo even niet, maar ze zitten volgens mij overal.
De GROM-kit is voorzien van ipod/iphone connector, USB en Bluetooth module voor de handsfree bellen functie. Dit werkt echt super. Enige manco is dat het indelen van de usb stick even werk is en dat de track names niet worden weergegeven op de display, maar daar kan ik goed mee leven. En het allermooiste is dat ook alles ook nog eens via het stuurwiel te bedienen is. Wat wil een mens nog meer?
Geluidskwaliteit van de GROM is ook nog eens uitstekend! (De audio wordt geloof ik door de grom unit nog eens extra opgewaardeerd voor nog betere performance!)
Het inbouwen van de grom module was wel een aardig klusje, maar het zit er nu dan ook erg mooi ingebouwd. Al zeg ik het zelf....
Ipod en usb kabels komen mooi uit onder de middenarmsteun uit en de BT-module zit netjes onder het airco paneel voor optimale connectie met de telefoon. Geen geklooi met telefoon connecten, 1x goed "pairen" en vervolgens gewoon instappen en bellen! Wel BT aanzetten natuurlijk...