Hallo allemaal. Net in het bezit van mijn nieuwe trots. ( V70 2.4 / 140 PK. )Wel helaas al gelijk een aantal problemen.
Het oranje motorteken gaat steeds branden.Nu heeft mijn monteur het uitgelezen met bosch aparatuur. Deze wil nu een bosch lampda sensor plaatsen op het spruitstuk. Nu hoor ik veel verhalen over het gebruik van niet orginele lamda sonde's bij Volvo. Wat is er mis met een Bosch lampda sonde tegenover een orginele van Volvo. De storing is begonnen in frankrijk. De bergen in met de caravan en met E-10 in de tank. Ik hoorde achteraf dat dat ook niet verstandig was.
Ik heb nog een punt wat me ook stoort. Als ik het gas los laat valt de motor soms direct terug in zijn toeren zonder dit netjes op te vangen. Het gevolg dat de motor klapt in zijn motorsteun welke ook vervangen gaan worden binnenkort. Wat zorg ervoor dat de motor zo ineens in zijn toeren tegugvalt. Tevens is dit met optrekken ook het geval. Niet direct lekker oppakken. Dit is niet altijd maar wel regelmatig.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Het oranje motorteken gaat steeds branden.Nu heeft mijn monteur het uitgelezen met bosch aparatuur. Deze wil nu een bosch lampda sensor plaatsen op het spruitstuk. Nu hoor ik veel verhalen over het gebruik van niet orginele lamda sonde's bij Volvo. Wat is er mis met een Bosch lampda sonde tegenover een orginele van Volvo. De storing is begonnen in frankrijk. De bergen in met de caravan en met E-10 in de tank. Ik hoorde achteraf dat dat ook niet verstandig was.
Ik heb nog een punt wat me ook stoort. Als ik het gas los laat valt de motor soms direct terug in zijn toeren zonder dit netjes op te vangen. Het gevolg dat de motor klapt in zijn motorsteun welke ook vervangen gaan worden binnenkort. Wat zorg ervoor dat de motor zo ineens in zijn toeren tegugvalt. Tevens is dit met optrekken ook het geval. Niet direct lekker oppakken. Dit is niet altijd maar wel regelmatig.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.