Ik ga binnenkort de bumper even loshalen om de lampen te vervangen. Ik neem dan graag alle pitjes meteen mee, maar ik twijfel over welke erin moeten en wat het beste is.
Ik heb ABL lampen, met actieve bochtenverlichting en projectoren. Als ik in het boekje kijk staat er echter dat ik D2S xenon moet hebben. Ik weet dat dit al niet klopt, want bij deze koplampen is het D1S xenon (bij mij komt er trouwens D1S LED in).
Klopt de rest wel wat er staat?
Richtingaanwijzer BAU15s 21watt (dit moeten silvervision worden)
Stadslicht en sidemarker W2, 1X9, 5d
Het zegt me allemaal weinig en volgens mij zit er een led strip tussen ipv stadslicht? Of is dit ook een bolletje? Welke moet ik pakken om een zelfde witte kleur te krijgen als xenon?
Graag iets wat het lang blijft doen.
Ik heb ABL lampen, met actieve bochtenverlichting en projectoren. Als ik in het boekje kijk staat er echter dat ik D2S xenon moet hebben. Ik weet dat dit al niet klopt, want bij deze koplampen is het D1S xenon (bij mij komt er trouwens D1S LED in).
Klopt de rest wel wat er staat?
Richtingaanwijzer BAU15s 21watt (dit moeten silvervision worden)
Stadslicht en sidemarker W2, 1X9, 5d
Het zegt me allemaal weinig en volgens mij zit er een led strip tussen ipv stadslicht? Of is dit ook een bolletje? Welke moet ik pakken om een zelfde witte kleur te krijgen als xenon?
Graag iets wat het lang blijft doen.