Dank je Willy, je slaat de spijker op zijn kop!
Maar ook ik ging uit van bepaalde dingen om eerlijk te zijn en dat zou ik niet mogen doen..
Persoonlijk verwacht ik gewoon dat je/iemand “IETS” doet voordat hij/zij een vraag op een forum stelt.
Dat “iets” kan dus meerdere dingen zijn; even boekje bladeren, motorkap openen of google fu.
En ja, het “jeukt’ me dan wat als ik een dergelijke vraag gesteld zie worden.. —> maar dat is mijn interpretatie, dus wie weet heeft TS dat wel gedaan, maar niet vermeld? (Tip, wel vermelden) en wie weet heeft ie alle andere dingen wel gedaan? Ik ging uit van niet, maar dat is niet juist; ergo ik ben mede fout.
Maar, als je dan niks meer moet of mag zeggen, dan wordt het ook saai en is er geen lering/verbetering voor de persoon is mijn motto. Dus ik zeg
wel vaak
wat van dingen. Maak ik daarbij fouten? So be it, opstaan en weer doorgaan..
Anyway. TS: succes met je zoektoch naar de juiste olie, je hebt als het goed is nu meer info, kennis en wijsheid.
@Noob mijn kennis en ervaring is niet bepaald groot, 6-7 jaar geleden kon ik alleen maar “tanken en pinnen”. Maar toen ik die S60 kocht nam ik me voor om e.e.a. bij te leren qua autotechniek om zo de auto goedkoper te kunnen onderhouden. En vooral veel doen; vallen en opstaan en van anderen leren. Bij elke sleutelmeeting had ik alle klussen zoveel mogelijk voorbereid, YT filmpjes bekeken en instructies doorgenomen, zat ik vast dan vroeg ik kort om hulp zodat ik verder kon. Dat is volgens mij de juiste houding… (Maar dat is slechts mijn mening).
Einde discussie en gewoon doorgaan.