De 940 van mijn broer is op sterven na dood. Helaas is zijn bankrekening leeg en wil hij graag de auto inruilen bij het bedrijf waar de auto vandaan komt. Immers weten ze daar wat de auto "waard" is.
Tot zover geen bijzondere situatie.
Hij rijdt de auto prive en heeft met een auto van 15 jaar of ouder dan bijna geen bijtelling.
Dus hij zoekt een 1998 of 1999 V70 Classic.
Omdat het kader nu gezet is heb ik voor de zoektocht een vraag:
Welke benzine en diesel motoren zitten er in dergelijke wagens?
Is er een type bij dat hij beter niet kan nemen? Hij is een rustige doorrrijder maar geen scheurneus. De R zal hij dus niet willen hebben.
Ik rijd zelf diesel, maar dat is volgens iedereen de meest probleemloze motor ever.
Welk type was er voor de D5 in 1998 en 1999. En is dat een betrouwbare machine?
Een andere vraag gaat over de automaat. Zijn dit de bakken met problemen of zijn dat juist de bakken na 2002 die problemen geven?
Tot zover geen bijzondere situatie.
Hij rijdt de auto prive en heeft met een auto van 15 jaar of ouder dan bijna geen bijtelling.
Dus hij zoekt een 1998 of 1999 V70 Classic.
Omdat het kader nu gezet is heb ik voor de zoektocht een vraag:
Welke benzine en diesel motoren zitten er in dergelijke wagens?
Is er een type bij dat hij beter niet kan nemen? Hij is een rustige doorrrijder maar geen scheurneus. De R zal hij dus niet willen hebben.
Ik rijd zelf diesel, maar dat is volgens iedereen de meest probleemloze motor ever.
Welk type was er voor de D5 in 1998 en 1999. En is dat een betrouwbare machine?
Een andere vraag gaat over de automaat. Zijn dit de bakken met problemen of zijn dat juist de bakken na 2002 die problemen geven?