Er zitten vier slangen op de automaat koeler.
Twee slangen zijn denk ik voor water en twee voor de olie?
De twee dikke slangen zitten met een slangen klem, de twee wat dunnere slangen hebben wel wat olie 'zweet' en ik kan ze zo een stukje aanduwen.
Zij de automaat olie leiding slangen geen hoge druk slangen? Net alsof de olie met een heel slap pompje door de koeler wordt gepompt?
Wie kan mij iets aan extra informatie geven? Kunnen ze er afschieten? Of zit er gewoon een beetje ruimte om de connector wat over het nippeltje op de koeler te kunnen bewegen
Twee slangen zijn denk ik voor water en twee voor de olie?
De twee dikke slangen zitten met een slangen klem, de twee wat dunnere slangen hebben wel wat olie 'zweet' en ik kan ze zo een stukje aanduwen.
Zij de automaat olie leiding slangen geen hoge druk slangen? Net alsof de olie met een heel slap pompje door de koeler wordt gepompt?
Wie kan mij iets aan extra informatie geven? Kunnen ze er afschieten? Of zit er gewoon een beetje ruimte om de connector wat over het nippeltje op de koeler te kunnen bewegen
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).