Welke software ed aanschaffen

GeorgesV70
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 41
Subject:

Welke software ed aanschaffen

· 
Posted: 26.12.2017 - 17:26  ·  #1
Aangezien ik relatief nieuw ben deze vraag. Kan me goed voorstellen dat er al genoeg over geschreven is maar kan het niet vinden.

Aangezien ik, al surfend op dit forum diverse afkortingen tegenkom zoals Dice en Vida ben ik mij toch even gaan verdiepen. Zeker omdat het niet ondenkbaar is dat ik mijn V70 in de toekomst eens moet gaan uitlezen oid. Kan iemand (in Jip en Janneke taal) uitleggen wat ik moet aanschaffen en waar ik dat het beste kan doen?

Ik kom deze zaken wel tegen uit China maar ben een beetje terughoudend om die zomaar te bestellen. Wie o Wie kan zijn licht laten schijnen?
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

Re: Welke software ed aanschaffen

· 
Posted: 26.12.2017 - 18:16  ·  #2
Volgens moet je hier zijn: index.php?f=56
Maar inhoudelijk: je zult een gok moeten wagen op ebay voor een Dice. Meeste mensen hebben geluk dat hij goed werkt. Maar soms heeft iemand pech.
Op het op bovengenoemde link zit je in het leden-gedeelte. Daar vind je wellicht leden die bereid zijn om je te helpen als het om software gaat. Op dit publieke gedeelte van het forum, zal het denk ik stil blijven.
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Leeftijd: 35
Homepage: autobedrijfpolter.…
Subject:

· 
Posted: 26.12.2017 - 18:25  ·  #3
Marktplaats is ook mogelijk.
GeorgesV70
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 41
Subject:

· 
Posted: 26.12.2017 - 20:25  ·  #4
Thanks.

Ik ga verder op zoek!

Ik zie dat er in Maastricht 2 leden wonen met dit systeem. Ik ga ze eens benaderen!

Selected quotes for multi-quoting:   0