Helemaal mee eens, al is dit natuurlijk heel persoonlijk. Ook ik vind de Comets het mooiste (originele) wiel onder zowel de 850 als classic, en vele malen mooier als Volans, Pegs of Titans.
Had onder m'n classic 17" pegs (pegasus, wel immitatie dacht ik) liggen. Vind ze nog steeds mooi, al paste het R'retje in de velg niet echt bij de tdi uitstraling.
Ze kwamen onder de 850 t5 die ik daarvoor had vandaan. Destijds voor een scherp prijsje van iemand van het 850 forum overgenomen die ze net had gekocht maar de kleur toch wat donker vond.
Comets vind ik de mooiste velgen onder de classic. Jammer dat die destijds niet zo veel werden aangeboden. Ben een keer naar een set gaan kijken maar die waren zo lelijk dat ik ze maar heb laten liggen.
En anders 16 inch perfo, ook fraai en wordt vaak aangeboden. Propus ook mooi, vind m persoonlijk juist wel sportief.
Als mn bandjes aan vervanging toe zijn dan kijk ik ook uit naar iets moois in 17 inch. Heb er nu 16" onder liggen. Ook mooi, maar 17 zou leuker zijn.
Onnodig om te zeggen, maar het is de rechter auto op de foto
Tijdloos model een v70.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).