Nu nog origineel 15". Op zoek naar 17" You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dat type velgen staat wel mooi onder jouw auto . Is er zoiets in 17 inch ? Waar gaat je voorkeur naar uit ? Groet Bertus
in de winter de 5 spaaks Dezent wintervelg met Vredestein Extreme 225-40-18 winterbanden. in de zomer maanden de Pegasus R-Design met Bridgestone Potenza ook in 225-40-18
Quote door m1karabijn in de winter de 5 spaaks Dezent wintervelg met Vredestein Extreme 225-40-18 winterbanden. in de zomer maanden de Pegasus R-Design met Bridgestone Potenza ook in 225-40-18 Wie had het nou laatst toch over DIKKE V70's ? Mooi man .. Groet Bertus
Heb oog laten vallen op Dezent RE. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door Pica Nu nog origineel 15". Op zoek naar 17" Heb nog redelijke Thor's liggen zonder banden :yes: gr. Andor
Quote door m1karabijn Erg mooie V50 zeg!!! Cassiopeia's voorlopig... Mooie velgen van een afstandje maar niet de meest degelijke qua lak. Ben op zoek naar een mooie set 17" / 18" voor de zomer en deze Cassiopeia's voor de winter. Leuk topic om inspiratie op te doen!
Ik heb er nu 16" mimas op liggen, maar wil ooit naar 17" almathea, of tethys of neptunes En in de winter staal met nieuw type doppen. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
De zomerset 17 inch Orestes ?? velgen Wintervelgen zijn 16 inch geen idee welk type maar volgens mij geen origineel Volvo Winterset:
Quote door koopje Quote door Pica Nu nog origineel 15". Op zoek naar 17" Heb nog redelijke Thor's liggen zonder banden :yes: gr. Andor Thor past volgens mij niet onder een V70 classic.