Bedankt voor de reacties!
Dat is hem inderdaad Yannick! Kilometerstand is vrij hoog daarom is een aankoopkeuring belangrijk, maar de vorige eigenaar heeft hem erg goed onderhouden en er is door het autobedrijf waar ik hem wellicht ga kopen een nieuwe koppeling in gezet. Ze hadden hiervoor namelijk een koper die een nieuwe koppeling erin wilde hebben, maar uiteindelijk haakte hij af toen de koppeling er al in zat. Deze auto staat ook op ''fietsafstand'' van ons huis af.
Ja, ik zat al een tijdje op een R te azen en ook nog even naar een R-design gekeken, die van Paul Sneijders geweest is, maar we bedachten ons toch en zijn uiteindelijk toch van plan een auto te kopen met een lagere aanschafprijs. Het verbruik is niet iets waar ik me per direct druk om maak, maar ik probeer het ook niet te negeren
laat ik het zo maar zeggen. We rijden niet zo bijzonder veel kilometers per jaar, dus het mag best wat verbruiken.
Dat koppel is inderdaad fantastisch! Dat het gaat wennen geloof ik meteen, maar het is snel genoeg voor de Nederlandse wegen