Hey!
Nou wat een gedoe was het weer, maar hij staat voor de deur!!! Foto's volgen nog.
We kwamen aan bij het bedrijf en toen we aankwamen ging het al mis. We waren een kopie van het rijbewijs van mijn vader vergeten, want de auto zou op zijn naam komen te staan. Mijn moeder bleef achter bij Mudde & Kok om alvast de betaling enzovoort te doen en ik ging snel naar huis om het kopie op te halen. Toen ik terug kwam zag ik de R al klaar staan en ging ik even de nieuwe remschijven achter bewonderen. Binnen was de betaling net gedaan en moest alleen de auto op mijn vaders naam worden gezet. Na zo'n 5 minuten kwamen ze naar ons toe dat de tenaamstelling op mijn vaders naam geblokkeerd was. Mijn vader is geƫmigreerd naar het buitenland, daar zal het wel mee te maken hebben, maar wel vreemd. Dus hebben we hem maar op de naam van mijn moeder gezet.
Nog met de chef werkplaats gesproken en die heeft vertelt wat er allemaal is vervangen en gedaan aan de auto. De handrem werkt weer goed en de olie lekkage is verholpen. Bleek een afdichtring van de nokkenas te zijn en een o-ring ergens in de buurt van de versnellingsbak. Oude remblokjes zitten nog op de schijven waardoor je wat lelijke vegen op de nieuwe schijven ziet, maar dat slijt wel weer goed.
Maar wat een geweldige auto is die R
Hij werd geleverd met een halve tank en dus heb ik niet al te rustig gereden
Gemiddelde van 1 op 8, maar de banden gaan op deze manier niet lang mee, dus heb ik na een tijdje lekker rustig gecruised op de cruise control en toch een gemiddelde van 1 op 11 gehaald.
Veel positieve reacties gehad van bekenden, wat altijd fijn is om te horen! Beter dan toen we een Jaguar X-type hadden, toen hoorde je nooit iets positiefs, alleen dat het een Ford Mondeo in een jaguar jasje was
Nee maar we zijn echt blij met de auto en voelen ons er helemaal in thuis.