Gefeliciteerd met de aanschaf van deze geweldig mooie wagen !!!!
Zelf ben ik geheel niet ontevreden met mijn wagen: beslist niet de kaalste en zwakst gemotoriseerde uitvoering. Maar in mijn voorstelronde op deze site meldde ik al dat mijn droom een R is, maar ik heb niet het lef (?) om er zelf een te kopen.
@Petrus 64
Dat wit lederen interieur vind ik echt prachtig voor iedere uitvoering van de V70, had ook graag gehad in mijn Volvo. Maar in een R hoort naar mijn idee dat Cognac kleurige interieur
Pas dan is het echt een wagen met ballen :bandit:
Ja ik hoor het meer dat dat oranje achtige leer, ben ff de naam kwijt wel hoort in een R. Maar ik vind het niet mooi en ik moet er in zitten. Als er zwart of echt cognac kleurig leer in had gezeten dan weet ik nog zo net niet of ik de verleiding had kunnen weerstaan.
Ik vind het donkerbruine leer van de XC's ook erg mooi. Ik vind een V70R erg mooi maar ook de 850 R en de XC's.
Ik kijk gewoon rond totdat er zich iets moois aanbied... [mss morgen al wel hahaha]
@ProVolvo Het is zeker geen makkelijke beslissing geweest om voor een R te gaan. Een R is wel een grote stap, als je alleen maar op zoek bent naar een iets krachtigere en luxere V70, maar we hebben absoluut geen spijt van de aankoop. Vooral met deze kilometerstand weet je niet wat je qua toekomstige kosten gaat tegenkomen, maar we hebben in ons achterhoofd gehouden dat het wel een Volvo is hé Ook het feit dat er veel nieuwe onderdelen op zitten en ze bij de Volvo dealer die de aankoopkeuring uitvoerde zeiden dat de auto in erg goede staat was, heeft ons over het twijfelpunt getrokken.
Cognac kleurige interieur hoort inderdaad bij de R, maar wij vinden het beige (lijkt wit) ook zeker niet verkeerd staan.
Ja ik hoor het meer dat dat oranje achtige leer, ben ff de naam kwijt wel hoort in een R. Maar ik vind het niet mooi en ik moet er in zitten. Als er zwart of echt cognac kleurig leer in had gezeten dan weet ik nog zo net niet of ik de verleiding had kunnen weerstaan.
Ik vind het donkerbruine leer van de XC's ook erg mooi. Ik vind een V70R erg mooi maar ook de 850 R en de XC's.
Ik kijk gewoon rond totdat er zich iets moois aanbied... [mss morgen al wel hahaha]
Haha! Er is ook zoveel keuze hé! Wij zaten ook lang te discussieren wat we nou willen.
Gewoon auto's in de buurt zoeken en langsgaan :D