Huh, D5 ???
Waar kan ik deze vinden of ergens iets (review) over lezen? Zelfs op de site van www.Nokian.com wordt geen melding gemaakt van een D5 band...
Net op topbanden gekeken,
Niet de goedkoopste.
Vorige week een setje nieuwe 225-45-17 continental winterbanden gekocht via handelaar, betaalde daar €320 voor de vier. Opleggen doe ik zelf...
Ik rij met Goodyear UltraGrip 9 195/65 R15 en dat bevalt opperbest. Vooral het afrolgeluid is (zeker voor een winterband) erg laag. Slijtage kan ik nog weinig over zeggen, maar ik zou ze zeker aanbevelen. Gekocht bij Bandenconcurrent.nl voor €275,-.
ik ga denk ik voor de Toyo Snowprox S943. Ik heb ze echt alleen nodig voor wintersport, en wil dus niet al te veel geld uit geven. volgens mij is dit een redelijk compromis.
Ik heb zojuist Bridgestone Blizzak LM-001 in de maat 205/60-16 96H XL op de winterwielen van de V70 laten leggen. Banden via internet besteld (75 euro per stuk) en door de plaatselijke garage (die toevallig ook nog "montagepartner" is van de internetbandenboer) erop laten leggen. Was in totaal, met montage, balanceren en uitlijnen (!) 430 euro kwijt. Bevalt prima, in ieder geval een stuk stiller dan de banden die erop zaten!
Ik laat altijd Michelin of Conti onder de auto’s leggen die ik heb gehad, BMW, Peugeot of Volvo.. allemaal dit.
Nu 4x Conti eronder op de 16 inch wintervelgen. Was 60 piek goedkoper dan Michelin en ik zat krap die maand..
OT:
Tot nu toe kan ik rond de 100 euro per band rijden, alles inclusief. Autoservice Schouten in Zwolle is redelijk scherp met de prijs en is een leuk bedrijf..