Iets later als de rest, ten gevolge van een drukke werkdag, maar in ieder geval ook namens mij bedankt heren!
En met name Sander bedankt voor het in Sven en mij gestelde vertrouwen, het forum is en blijft immers zijn 'kindje' em je staat toch maar anderen toe daar in te kunnen 'rommelen'.
Wie ben ik?
Yvo, 40 jaar jong, getrouwd en twee kinderen (beiden jongens van 12 en 9 jaar). Dan thuis nog een labrador en een V70 en het burgerlijke plaatje is compleet
Vroeger werkzaam geweest in een garage, als monteur, maar zonder papieren. Dit is inmiddels al weer zo'n 18 jaar geleden, dus wat techniek betreft kan ik mij vrij aardig redden, maar om nu te beweren dat ik overal uit kom, zou ik niet durven.
Na heel veel auto's te hebben gereden, kleine opsomming: 3 x VW Golf GTI type 1, BMW 318, audi 80, toyota Corolla, Suzuki Swift, Mercedes C180, Honda Civic, Renault Megane coupe, 3x Renault Laguna en 2x Twingo, nu een Volvo V70 2.4T (verrassing He??!). Ik heb er nog meer gehad, maar in mijn 'garagetijd' hebben sommigen nog geen drie dagen op mijn naam gestaan (handel is handel gold toen) dus die laat ik gemakshalve maar even weg.
Nu dus mijn eerste Volvo en compeet verkocht, wat een zalige bak is het. Nog nooit eerder een auto gehad die me na 2 jaar niet de keel uit hing, maar na 2,5 jaar er nog niet aan gedacht deze weg te doen. Hem gekocht met 117.000 km op de teller, inmiddels op bijna 170.000.
Ik ben een groot liefhebber van auto's en motoren en ik prijs mij erg gelukkig dat, zonder al te diep op mijn dagelijkse werkzaamheden in te gaan, ik hier dagelijks mee bezig kan zijn. Ik verkeer dus in de gelukkige omstandigheid dat ik van mijn hobby mijn werk heb kunnen maken. Ik rijdt zo'n 30.000 km per jaar op de motor en doe dit vrijwel dagelijks, zolang het weer dat toelaat. En dat betekent sneeuw of ijzel, regen telt niet, dus zeker geen mooi weer rijder (getuige de kleur van m'n motorkleding...
).
Verder ben ik toch vrij vaak op het forum, ik streef er naar om dagelijks in ieder geval even te kijken, maar dit lukt helaas niet altijd.
Ik vind dat een merk/type forum vooral dient om met elkaar en voor elkaar de kennis op het gebied van je voertuig te verrijken en op die manier kosten te kunnen besparen. Ik zie dan ook graag dat dit op een vriendelijke, behulpzame en gemoedelijke manier gebeurt. Ook vindt ik het belangrijk om een ieder in zijn/haar waarde te laten, zonder daarbij iemand in zijn mening te willen beperken.
Ik persoonlijk van mening dat Sander (ME) in zijn opzet, met het starten van dit forum, bijzonder goed is geslaagd, het groeit nog altijd gestaag, zowel op ledenaantal als ook op kennis en oplossingen op meerdere gebieden. En niet onbelangrijk: ik vind de sfeer hier nog altijd top!
Ik hoop dan ook dat dit nog lang zo mag blijven!