Hmm, vandaag de eerste echt lange rit gehad.
Vielen me toch een paar dingen op.
Ten eerste, tijdens een stuk op de cruise control kreeg ie het een paar sec. te kwaad. Wist even niet of hij harder, zachter of constant moest blijven.
Dit was wel na een redelijke hobbel in de snelweg, misschien daardoor te verklaren, geen idee. Duurde maar paar sec.
Ten tweede, tijdens een stuk vol gas kreeg ik bij ca. 180 km/u een terugval in toeren, kortstondig, heel vreemd. Volgens mij was het 1 keer, of misschien twee keer kort achter elkaar.
Ten derde, ik vind hem af en toe ruw terugschakelen van 3 naar 2 of van 2 naar 1... Sporadisch, maar toch. Zo ook bij het opschakelen nog wel eens, ook sporadisch.
Tot slot, hij kan zich wel zeer goed gedragen, het overgrote deel van de reis. Ook stukken vol gas zonder een enkel probleem, waarbij een dikke Audi S-line zich nu nog achter de oren krabt over wat die gekke Volvo hem nu maakte bij het verkeerslicht
(was steeds aan het kleven, omdat ik als net Vovlo rijder die ik ben, me aan de snelheid houd. Bij het verkeerslicht heb ik hem wat wijzer gemaakt).
Hoe dan ook, ik moet er echt serieus naar laten kijken, maar ik vraag me nu enkel af hoe serieus deze punten in jullie oren klinken...