Ik wilde mijn airco probleem eens gaan aanpakken maar ik maak me iets meer zorgen over de FAN zelf.
met het inschakelen van de AIRCO geeft de FAN niet thuis. dit wist ik al. nu blijft de temp ongeveer tussen 88 en 97 graden. maar ik heb de S60 nog niet super lang stationair laten draaien die 97 graden is na het rijden dan ongeveer 5 minuten stationair.
wanneer schakelt de fan normaliter in qua temperatuur van de motor? bij 97 graden staat deze nog steeds uit op dit moment.
vh weekend kan ik bij Benno met een VIDA aan de slag (als het nog uitkomt) maar ik wou eigenlijk alvast snappen hoe dat ding werkt.
ik zie 2 stackes eentje voor de voeding en een paarse voor het signaal van de ECM denk ik. deze verbindingen zien er netjes uit. dus ben ff een plan van aanpak aan het maken:
1. zekering en? waar zit deze precies?
2. nog een keer bedrading
3. testen wanneer FAN wel aanslaat, bij welke temperatuur zou dit zijn?
4. VIDA test
hierna lees ik wel één en ander over dat BOSCH kastje wat op de FAN zit? alvast bedankt
met het inschakelen van de AIRCO geeft de FAN niet thuis. dit wist ik al. nu blijft de temp ongeveer tussen 88 en 97 graden. maar ik heb de S60 nog niet super lang stationair laten draaien die 97 graden is na het rijden dan ongeveer 5 minuten stationair.
wanneer schakelt de fan normaliter in qua temperatuur van de motor? bij 97 graden staat deze nog steeds uit op dit moment.
vh weekend kan ik bij Benno met een VIDA aan de slag (als het nog uitkomt) maar ik wou eigenlijk alvast snappen hoe dat ding werkt.
ik zie 2 stackes eentje voor de voeding en een paarse voor het signaal van de ECM denk ik. deze verbindingen zien er netjes uit. dus ben ff een plan van aanpak aan het maken:
1. zekering en? waar zit deze precies?
2. nog een keer bedrading
3. testen wanneer FAN wel aanslaat, bij welke temperatuur zou dit zijn?
4. VIDA test
hierna lees ik wel één en ander over dat BOSCH kastje wat op de FAN zit? alvast bedankt