Wie heeft er ervaring met V-tune Huizen?

fabian1981
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

Wie heeft er ervaring met V-tune Huizen?

· 
Posted: 06.06.2016 - 19:04  ·  #1
In de zoektocht baar een opvolger van de classic liet ik eigenlijk de geschipte auto's naast me
Liggen , nu heb al mijn papieren die in de auto helemaal na gekeken en alle bonnetjes enzo.
Nu kwam ik daar een bon tegen van een bedrijf v-tune in huizen achter af een verassing en of ik er nu echt blij mee moet zijn geen idee. Had 2 auto's die het konden gaan worden maar omdat ik eerst beide auto's wilde rijden voordat ik een beslissing nam. De eerste voelde trager aan reed voor de test prima maar doordat de gene die ik nu gekocht heb veel vlotter aan voelde dacht ik dat er met de eerste iets niet helemaal lekker was.

Is er iemand van jullie bekend met het bedrijf en zou ik eventueel de tuning kunnen laten aanpassen ?
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Re: Wie heeft er ervaring met V-tune Huizen?

· 
Posted: 07.06.2016 - 10:07  ·  #2
Hallo Fabian,

Chiptuning is niet per definitie slecht hoor. Zeker een gerenomeerde chipper zal rekening houden met de staat van de auto en daarop de chip op maat aanpassen. Daarnaast werken veel chippers met een standaard chip die altijd binnen de waarden blijven van normaal gebruik/staat van de auto.

Vtune is geen slechte chipper hoor. Ze bestaan ook al een tijdje. Heb je een powerbox of chip? Ik dacht namelijk dat vanaf de N de CEM geopend moest worden om de chip erop te solderen.
fabian1981
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 07.06.2016 - 18:42  ·  #3
Ik heb hem sinds zaterdag maar volgens mij is het een chip op maat zo staat omschreven op de factuur . De auto heeft de chip in 2013 gekregen ik weet niet met welke kilometerstand maar hij staat nu net op 192 duizend dus niet echt een schrikbarend hoge km stand helemaal niet voor een Volvo . Ik kende ze niet vandaar dat ik het vroeg. Op zich is de chiptuning niet erg maar het vergelijken is dan beetje als appels en peren. Ga vanavond even kijken of ik aan de computer iets kan zien.
TPR Powerflush
Forumsponsor
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 07.06.2016 - 18:47  ·  #4
En welke motor heb je dan in de classic?
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 07.06.2016 - 19:40  ·  #5
Volgens mij had hij een classic en nu een opvolger (n?)
fabian1981
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 07.06.2016 - 21:36  ·  #6
Het gaat om de 250pk t5 uit 2002 de classic is een 10 Klepper op G3 die is niet geschipt.
Als ik bij hun op de website kijken vind ik de vermogens die ze kunnen halen wel erg hoog ☺️

Selected quotes for multi-quoting:   0