Wie van de tuners is nou de beste?

Wie van de tuners is nou de beste, ZIP, Fasttech, Rica

Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 58
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

Re: Wie van de tuners is nou de beste?

· 
Posted: 13.09.2011 - 12:33  ·  #16

Tuning met behoud van volvo fabrieksgarantie....

http://www.polestar.se/

Lekker dat ze niet verder terug gaan dan 2006 ............kan ik er dus niet terecht
Macs

Subject:

· 
Posted: 05.11.2011 - 00:27  ·  #17
Hallo!

Ben nieuw hier, maar heb gelijk wel een ervaring. Heb na vele vele Volvo's in alle soorten en maten er nu nog slechts 1, maar wat voor één (al zeg ik het zelf natuurlijk). Een S60 D5 (185 PK) Sport Edition en sinds afgelopen maandag kan ik er gerust een 'R' achter zetten. De 'R' van RICA.

Het is echt een andere auto geworden. Het was al een beest, maar nu een monster, maar dan positief. Heb de FASE II tuning gekozen, dus nu 240 Pk en 480 Nm. Wat een trekkracht, wat een power. Maar nog steeds ook relaxed te rijden. Het mooiste van alles is dat de Geartronic echt 100% ten positieve is veranderd. Geen schokkende versnellingen, niet aarzelen bij kick down. Nee, zijdezacht en zeer rap. Wat een verademing en wat een aanrader.

Zucht... nu nog een body kit, de spoiler is al onderweg.

Geniet er van mensen.

Groeten,
Maurits
ronsas
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

· 
Posted: 05.11.2011 - 10:48  ·  #18

Heb de FASE II tuning gekozen, dus nu 240 Pk en 480 Nm. Wat een trekkracht, wat een power.

Maar wat gaat je Geartronic daarvan vinden? Kan die wel overweg met al die power of zal ie eerder de geest geven.

Toen ik eens bij mijn dealer naar tuning informeerde zei hij bij een S60 2.4D uit 2007 niet verder te willen gaan dan 185pk/400 Nm... Dat is misschien wat voorzichtig maar toch?
Macs

Subject:

· 
Posted: 05.11.2011 - 22:14  ·  #19
Ze hebben de Geartronic ook gelijk aangepast, en daar was het me eigenlijk echt om te doen.

Vroeger waren ze de huistuner van Volvo, dus ik het er eigenlijk gewoon alle vertrouwen in.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 06.11.2011 - 10:01  ·  #20
Quote door Macs

Ze hebben de Geartronic ook gelijk aangepast, en daar was het me eigenlijk echt om te doen.

Had je problemen met deze, of wou je dit met het oog op de tuning.
ronsas
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

· 
Posted: 18.11.2011 - 11:15  ·  #21

Rij nog niet zolang in mijn S60 maar wat hebben ze dan aan je Geartronic aangepast?
elianmars
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 15.12.2011 - 23:41  ·  #22
Quote door ronsas

Rij nog niet zolang in mijn S60 maar wat hebben ze dan aan je Geartronic aangepast?

Niks, want daar valt niks aan aan te passen.

Selected quotes for multi-quoting:   0