Ben nieuw hier, maar heb gelijk wel een ervaring. Heb na vele vele Volvo's in alle soorten en maten er nu nog slechts 1, maar wat voor één (al zeg ik het zelf natuurlijk). Een S60 D5 (185 PK) Sport Edition en sinds afgelopen maandag kan ik er gerust een 'R' achter zetten. De 'R' van RICA.
Het is echt een andere auto geworden. Het was al een beest, maar nu een monster, maar dan positief. Heb de FASE II tuning gekozen, dus nu 240 Pk en 480 Nm. Wat een trekkracht, wat een power. Maar nog steeds ook relaxed te rijden. Het mooiste van alles is dat de Geartronic echt 100% ten positieve is veranderd. Geen schokkende versnellingen, niet aarzelen bij kick down. Nee, zijdezacht en zeer rap. Wat een verademing en wat een aanrader.
Zucht... nu nog een body kit, de spoiler is al onderweg.
Heb de FASE II tuning gekozen, dus nu 240 Pk en 480 Nm. Wat een trekkracht, wat een power.
Maar wat gaat je Geartronic daarvan vinden? Kan die wel overweg met al die power of zal ie eerder de geest geven.
Toen ik eens bij mijn dealer naar tuning informeerde zei hij bij een S60 2.4D uit 2007 niet verder te willen gaan dan 185pk/400 Nm... Dat is misschien wat voorzichtig maar toch?