En dan nog een vraag nu ik toch bezig ben.
Waar wordt in de regel de verbandtrommel en gevaren driehoek gplaatst.
Heb wel ruimte in de klep maar zit niks om te bevestigen.
En voor de verbandtrommel zit er links en rachts ook ruimte zat maar ook gen bevestiging.
JB.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dha Dhrom zou je denken ?
Bigdog ja dat is voor de gevarendriehoek maar hoe bevestig je dat dan?
Waarom geen mooie bevestigings banden voor een driehoek en verbandtrommel, dat snap ik niet van de volvo ontwerpers.
JB.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Mijn ouders hadden een Duitse S60, deze had in de kofferbak rechts tegen de binnenbekleding een origineel Volvo EHBO tasje zitten dat met klittenband vast zat.
Beide S60's die ik gehad heb (origineel Nederlanders) hadden dit niet. Heb zelf een EHBO tasje van mijn vorige werkgever bij het reservewiel liggen
Ja Fred maar zoals je op mijn foto,s kunt zien zijn er geen banden of bevestigings punten .
Ik was eigenlijk benieuwd of er iemand was die iets dergelijks had gemaakt.
Er zijn zoveel doehetzelfers hier.
Dus iemand die zelf mooie banden er voor bevestigt heeft op de plaatsen die ik gefotografeert hebt ,links of rechts van de kofferbak voor de EHBO doos, en aan de klep in die insparing de gevarendriehoek.
Een blusapparaat wordt altijd met een beugel gelevert dus die kun je vast schroeven net als je ruitenhamer maar een verbandtrommel en gevarendriehoek niet.
JB.