Zo ondertussen wordt ik gek van de Volvo.
Nu al een paar keer op de A4 gehad dat hij opeens begint de brommen aan de achter zijde en de auto laat trillen tijdens dat gebrom. Telkens als ik een stuk 130 heb gereden.
Laat ik hem terug zakken naar 100km waar door de draai snelheid van de wielen veranderd verdwijnd het weer.
Nu is de vraag. Kan een wiellager zo in eens dat veroorzaken en ook weer laten verdwijnen. Stuk is stuk toch? Of kan een wiellager ook alleen van zich laten horen bij een bepaalde draai snelheid. En dan opeens weer stil zijn?
Rare vraag, vindt ik zelf ook. Maar probeer ergens een logica tevinden in dat spook gebrom wat komt en gaat.
Nu al een paar keer op de A4 gehad dat hij opeens begint de brommen aan de achter zijde en de auto laat trillen tijdens dat gebrom. Telkens als ik een stuk 130 heb gereden.
Laat ik hem terug zakken naar 100km waar door de draai snelheid van de wielen veranderd verdwijnd het weer.
Nu is de vraag. Kan een wiellager zo in eens dat veroorzaken en ook weer laten verdwijnen. Stuk is stuk toch? Of kan een wiellager ook alleen van zich laten horen bij een bepaalde draai snelheid. En dan opeens weer stil zijn?
Rare vraag, vindt ik zelf ook. Maar probeer ergens een logica tevinden in dat spook gebrom wat komt en gaat.