cd wil er niet meer uit

TonD
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 71
Subject:

cd wil er niet meer uit

· 
Posted: 20.02.2014 - 21:14  ·  #1
HU850 6cd wisselaar maar helaas het gebrande cedeetje wil en niet spelen maar ook niet meer terugkomen. hoe krijg ik die eruit????
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

Re: cd wil er niet meer uit

· 
Posted: 20.02.2014 - 21:18  ·  #2
Als het goed is gewoon de cd selecteren en dan op eject drukken. Kun je iets horen wat het mechanisme doet? Wisselt ie wel?
Domaso

Subject:

· 
Posted: 20.02.2014 - 21:46  ·  #3
Wil je niet ontmoedigen maar kans bestaat dat het cd gedeelte het begeven heeft. Had hetzelfde probleem met m'n HU-850. Gebrande cd (wel met sticker) kwam er niet meer uit. Blijkbaar is het cd gedeelte erg gevoelig, zeker in combinatie met zelf gebrande cd's met sticker. Uiteindelijk maar een tweedehandse gekocht. Defecte HU-850 heb ik nog hier liggen.
Domaso

Subject:

· 
Posted: 20.02.2014 - 21:48  ·  #4
Quote door Domaso

Wil je niet ontmoedigen maar kans bestaat dat het cd gedeelte het begeven heeft. Had hetzelfde probleem met m'n HU-850. Gebrande cd (wel met sticker) kwam er niet meer uit. Blijkbaar is het cd gedeelte erg gevoelig, zeker in combinatie met zelf gebrande cd's met sticker. Uiteindelijk maar een tweedehandse gekocht. Defecte HU-850 heb ik nog hier liggen.

edit: mijn cd gedeelte rammelde wel erg toen ik probeerde de cd te ejecten.
TonD
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 71
Subject:

· 
Posted: 20.02.2014 - 22:07  ·  #5
nope de cd speler en radio doen perfect. alle 5 cdtje gaan als de brandweer en wisselen prima allee als die ene komt dan kan die hem niet lezen. ik wist toen ik hem indeed dat ik dat niet moest doen maar ja. want toen ik nog niet wist dat het een wisselaar betrof en ik hem er indeed ging die met exit ook gewoon weer eruit., als die blijft zitten is geen probleem ik kan nog 5 wel luisteren, dank gr ton

Selected quotes for multi-quoting:   0