1 recensie op Internet zegt mij echt helemaal niets.
Ik ben een beetje bekend met hoe internet werkt en hoe mensen het soms gebruiken/misbruiken.
1 x een verkeerde persoon die zelf niet goed oplet bij de prijs of algemene toestand en als je een verkeerde hebt dan plaatst die op meerdere forums en internetsites onder verschillende namen een horrorverhaal en je kan je zaak sluiten.
Goede recensies vinden is veel belangrijker.
En dan nog... ook bij een veronderstelde louche handelaar zou ik wel een auto willen kopen, maar dan moest je zelf wel een beetje inzicht in wat de belangrijke punten zijn om te
en en een auto te beoordelen.
Ik ben een tijdje geleden bij een particulier langsgeweest om naar een C70 T5 te kijken. Mooi verhaal eromheen. Turbo was vervangen door grotere, geheel RVS sportuitlaat, gechipt, enz enz. Op de foto erg mooie auto. Erg mooie velgen ook. Alle slijtagedelen waren toevallig net vervangen enz enz.
irl waren de twee velgen die niet op de foto stond zeer zwaar beschadigd, bumper voor hing aan 1 kant los, lakschade, uitlaat was gewone die al bijna 'door' was, turbo was ook standaard en zo te zien originele eerste montage, ruit grote barst, uitlaat raakte het onderstel, en nog wat dingetjes.
Ik heb geen verkoper nodig om een auto te beoordelen, liever niet zelfs.
Zeg maar waar die staat en blijf zelf in je kantoor zitten kom ik straks wel vragen wat je ervoor wil hebben