Vandaag viel me iets vreemds op, nl. dat de velgen van mijn V70 achter viezer zijn dan de voor velgen. Het lijkt alsof er achter meer stof/slijpsel van de remblokken blijft zitten dan voor. Of worden de remmen aan de achterkant eerder gebruikt dan aan de voorkant? De auto is nu 2 weken niet gewassen en heb ca. 1500 km gereden.
Van mijn voorgaande auto's was het altijd andersom en heb ook nog even bij mij in de wijk gekeken naar geparkeerde auto's en alle hebben de voorvelgen viezer. Ik ben benieuwd of één van jullie weet wat dit is en of dit normaal is en of er toch even naar de remmen moet worden gekeken? Ik heb even een foto bijgesloten waarop je het verschil kunt zien.
Van mijn voorgaande auto's was het altijd andersom en heb ook nog even bij mij in de wijk gekeken naar geparkeerde auto's en alle hebben de voorvelgen viezer. Ik ben benieuwd of één van jullie weet wat dit is en of dit normaal is en of er toch even naar de remmen moet worden gekeken? Ik heb even een foto bijgesloten waarop je het verschil kunt zien.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).