workshop polijsten

Tax-Free
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

workshop polijsten

· 
Posted: 08.08.2015 - 17:27  ·  #1
Ik heb vanmorgen een workshop polijsten gedaan in Houten bij Wim Vos. Ik weet nu hoe ik mijn s80 in nieuwstaat kan krijgen en niet die siliconen behandeling die je krijgt als je een auto bij de garage koopt. Was heel leerrijk, en je leert in 2 uur tijd hoe je moet polijsten, in de was zetten en met welke middelen en schoonmaken onder de motorkap en het interieur. En dat voor 134 euro, daar kan geen poetsbedrijf tegen op.

Vanmiddag ging mijn vriendin boodschappen doen en knapt de riem van de stuurbekrachtiging en dynamo in tweeen waardoor het sturen met zo'n s80 wel opeens heel erg zwaar wordt en dat natuurlijk in het weekend en net voordat wij met de caravan maandag op vakantie zouden gaan. Kan ik eerst weer naar de garage toe, gelukkig heb ik garantie.Maar leuk is anders.
GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

Re: workshop polijsten

· 
Posted: 08.08.2015 - 19:00  ·  #2
hmmm meteen even checken waarom hij knapte. knapte hij terwijl je stilstond? is ie gewoon oud of is er iets met een van de loopwielen? als een loopwiel bv aircopomp vastzit. wordt ie zo heet dat de riem door smelt en losknapt. <_<
volvo355
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 25
Homepage: volvov70forum.nl
Subject:

· 
Posted: 08.08.2015 - 19:02  ·  #3
Erg leerzaam een workshop waarbij er wordt uitgelegd hoe je je auto goed moet poetsen. Als je eenmaal zelf begonnen bent zul je zien dat de auto er van opknapt. :thumb:
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 08.08.2015 - 20:27  ·  #4
Mee eens.
En zo kun je ook je auto in topstaat houden.
Mooi meegenomen.

Selected quotes for multi-quoting:   0