WTF v70 staat moment stil bij acceleratie

Iceblue Raymond

DinanT5
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

Re: WTF v70 staat moment stil bij acceleratie

· 
Posted: 17.03.2015 - 12:34  ·  #16
Quote door iceblue
Wat is wijsheid, nu weet ik dat er diverse onderdelen in de handel zijn en gebruikt. Regelklep voor 30 euro, en er zijn d'r van tussen de 90 en 120 euro vaak met alu. behuizing ivm tuning. en langere levensduur.
Ik heb zaterdag die dure van ARD er op laten zetten, dan weet ik tenminste zeker dat dat goed is. Mijn auto rijdt als herboren ... dus ...
iceblue
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

WTF hij loopt weer... er zit leven in

· 
Posted: 19.03.2015 - 20:58  ·  #17
Hallo forumlezers,

Vandaag de v70 aangepakt na velen forum ervaringen verder, hoe kon mijn v70 van de ene dag op de andere ineens allerlei mankementen vertonen. Ik heb er uitgebreid veel over vermeld hier op de forum maar we hebben het bijna 100% opgelost.

Slecht lopende motor, power verlies, pendelende gasklep en storingen bij uitlezen.
Opgelost door intercooler te vervangen, oude was stuk...zie foto van lekkage.
De boel lag los toen ook maar de gasklephuis vervangen welke voorzien was van de gele sticker, en nee je hoeft een gebruikte gasklephuis niet opnieuw in te leren met software (geldt wel voor een nieuwe). De boel was gefixt en uitgelezen door Kuba van volvoservice Elst waarop alleen nog de wastegate opnieuw zal moeten worden afgesteld wil ie 100% in orde zijn.

Mijn indruk was alweer dat de v70 turbo automaat (getuned met Oleg file) moet lopen zoals ie moet. Wat ben ik weer een blije volvo rijder.

Op naar mijn volgende projecten.

Groet, Raymond (Iceblue) :D
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).

Selected quotes for multi-quoting:   0