www.tunex.nl

Wie heeft er ervaring met dit bedrijf?

Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: marinetraffic.com/…
Subject:

Re: www.tunex.nl

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:22  ·  #136
Quote door me

Sta hier toch wel te kijken van die verbruiken die jullie halen...

Ik denk een zuinige D3 gekocht te hebben die volgens de dealer de 1 op 20 makkelijk zou moeten kunnen halen... Nou 1 op 16 is het zuinigste wat ik gehaald heb en 1 op 12 het minst zuinige (200KM/H richting denemarken).

Tja dan denk je een zuinige auto te hebben!!! Ik vind het echt wel een beetje vreemd dat er zoveel verschil in zit met dezelfde type auto's ik rij gewoon 1:17 en dan heb ik toch niet de traagste diesel :lol:
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:30  ·  #137
Quote door Arjanmijnster

Quote door Bigdog

Quote door Greyline

Quote door Arjanmijnster

Quote door Stijn

Lol, gisteren:
mijn lieftallige :love: ega vond het tunen maar niets; overbodig en geld weg gooien.

Gisteren reed zij een stukje met de auto, en bij terugkomst werd mij een compliment gegeven voor het tunen. De auto werd soepeler, sterker, en rustiger gevonden. 8-) Kijk, da`s dan weer leuk.

Ja die van mij vindt het ook niks :lol: :lol: ze wil er niet meer in rijden als die gechipt is haha.
Maar als het zover is zal het wel meevallen denk ik.

... dat is toch alleen maar prettig, dan heb JIJ altijd de auto voor jou alleen .... :love: :-)

Met jou kan ik praten. :D

:lol: :lol: :lol: ow ja!!! dan ga ik mn eige een beetje ego voelen denk ik :lol: ik hou mn vrouw hier al heel de week gevangen aan boord! :lol: :lol: :lol:

Boefje ! :lol: :lol: :lol:

On topic:
Ik vind de opgegeven verbruiken op z'n zachtst gezegd nogal misleidend. :(
Om over realistisch nog maar niet te spreken.
me
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:31  ·  #138
Haha nee de traagste diesel is zo'n drive diesel. Maar wie weet word dat ding zuiniger met tunen, je weet maar nooit ;-)

En daarnaast, hiervoor had ik een Phaeton V10 die 1 op 8 rijd, dus ik rij al dubbel zo zuinig :D
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:44  ·  #139
Quote door me

En daarnaast, hiervoor had ik een Phaeton V10 die 1 op 8 rijd, dus ik rij al dubbel zo zuinig :D

Ook mooi spul zon phaeton! die zijn handgemaakt toch? zoiets heb ik teminste een keer horen vallen.
me
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:46  ·  #140
Klopt, handgemaakt in de fabriek. Gestikt leer op het dasboard. Achterin volledige zetels met massagefunctie, en dan nog niet te praten over een V10 met 330 pktjes.

Heerlijke auto, wat ook wel mag voor een nieuwprijs van meer dan 100.000 euro. Alleen het onderhoud... Geen garage die onderdelen voor het kreng op voorraad heeft, en dan laat je je remschijven vervangen (mega dingen) en ben je 2000 euro verder...
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 21:52  ·  #141
Quote door me

Klopt, handgemaakt in de fabriek. Gestikt leer op het dasboard. Achterin volledige zetels met massagefunctie, en dan nog niet te praten over een V10 met 330 pktjes.

Heerlijke auto, wat ook wel mag voor een nieuwprijs van meer dan 100.000 euro. Alleen het onderhoud... Geen garage die onderdelen voor het kreng op voorraad heeft, en dan laat je je remschijven vervangen (mega dingen) en ben je 2000 euro verder...

Ja mooi spul!!! ik heb er weleens ingezeten in de showroom, Ik ben er ook eens naar aan het kijken geweest die auto's zijn tweedehands echt niet duur, maar ik kan het niet tillen met de autokraan hier, achteraf maar goed ook als ik die prijzen van jouw zo zie 2000 euro voor een paar remschijven daar sla je ook van achterover. :fgrin:
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 22:10  ·  #142
Quote door me

Exotisch karretje, cost no object, hier hebben de ingenieurs zich helemaal op uit kunnen leven.
Helaas is het onderhoud hiervan gewoonweg niet leuk meer.
Overigens, was dit niet de tegenhanger van de Audi A8 ?
me
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 22:28  ·  #143
Volgens mij was het niet echt de tegenhanger van de audi A8. Een aantal onderdelen waren zelfs hetzelfde.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Phaeton Is wel interessant artikeltje. Vooral stukjes zoals:

"Voor de productie van de Phaeton werd in Dresden een speciale fabriek gebouwd, de Gläserne Manufaktur genoemd. Deze heeft een glazen wand, zodat men van buitenaf kan zien hoe de werknemers, staande op een parketvloer, de auto's monteren. Hier worden ook speciale uitvoeringen van de Volkswagen Touareg gebouwd. Nadat de afzet van de Phaeton erg tegenviel, werd in de Gläserne Manufaktur naast de productie van de Phaeton en de Touareg ook de eindassemblage van de Bentley Continental Flying Spur ondergebracht."

Persoonlijk vind ik het jammer dat de V10 uit productie is gehaald omdat ze er geen roetfilter onder kregen... Maarja in deze tijden kan zo'n auto het toch ook nooit meer redden...
Ruanna
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 55
Homepage: honda80cc.nl
Subject:

· 
Posted: 14.06.2012 - 22:39  ·  #144
Zijn auto's voor mensen zonder limiet.
Heb heel het rijtje gereden,getest enz in de tijden dat ik nog was van....Moet ik hebben/rijden.
Uiteindelijk bereken je de afschrijving en beseft dat je appartement weggegooit hebt in 4 jaar tijd.
Zoveel PK,10 cilinder,de V8 5 liters...en je rijd naar scheveningen op weg met traject controle van 80 KM/H.
Sta ik in de file,ferrari naast je,zo die kan hard ey!!
Om over onderhoud maar niet te spreken,remmetjes,koppelingen bij Porsche b.v.Je wilt het niet weten allemaal.
In huidige tijden denk ik dat we blij mogen zijn elke keer de tank vol te kunnen mikken zonder weg te moeten vluchten......
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 05:58  ·  #145
Quote door Ruanna

In huidige tijden denk ik dat we blij mogen zijn elke keer de tank vol te kunnen mikken zonder weg te moeten vluchten......

De olie is gelukkig weer aan het zakken van de week 7000ltr diesel gebunkerd hier voor €620 per 1000ltr het blijft iedere week een hoop geld, als het goed is blijft het nog verder zakken.
Bert69
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 09:00  ·  #146
Quote door Arjanmijnster

Quote door Ruanna

De olie is gelukkig weer aan het zakken van de week 7000ltr diesel gebunkerd hier voor €620 per 1000ltr het blijft iedere week een hoop geld, als het goed is blijft het nog verder zakken.

Aha, kun jij voorlopig weer even rijden met de S60 :bandit: :bandit: :D
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 09:22  ·  #147
Quote door Bert69

Quote door Arjanmijnster

Quote door Ruanna

Aha, kun jij voorlopig weer even rijden met de S60 :bandit: :bandit: :D

:lol: :lol: :lol:
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 21:01  ·  #148
Quote door Arjanmijnster

Hoeveel liter verbruikt jouw boot nou in een week ?
Stijn
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Homepage: steinkeuken.nl
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 23:07  ·  #149
Volgens mij praat je eerder over hoeveel hectoliters dan over liters :D
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.06.2012 - 23:11  ·  #150
Quote door Stijn

Volgens mij praat je eerder over hoeveel hectoliters dan over liters :D

haha ja, tussen de 5 en de 6 ton in de week, dan zie je de euro's over het water rollen :lol:

Selected quotes for multi-quoting:   0