Quote door ProVolvo
Quote door dukcer
Standaard ATM-Chiptuning Verschil
Vermogen 163pk 218pk 55pk
Koppel 340Nm 480Nm 140Nm
Al met al een behoorlijk verschil! Ik weet niet hoe dit gaat icm mijn geartronic.
Inderdaad een heel verschil, en naar dat laatste ben ik ook heel benieuwd.
Wat me wel opvalt is dat het tunen vnl. bij dieselmotoren gebeurt.
Nu heeft mijn benzine wagen al een behoorlijk koppel (320 Nm vanaf 1500 rpm) en vermogen (210 pk) maar vooral dat "turbogat" bij het gaspedaal vloeren zou korter mogen
Zijn er mensen die ervaring hebben met het tunen van dit blok
Ik heb die ervaring.
Mijne is gechipt bij fasttech in haaksbergen en daar stonden ze verbaast dat er zoveel pk en nm uit kwamen.
Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met de tuning.
Winst is: van 209pk naar 270pk en 320nm naar 403nm.