Volvotune is Obbe, en ik steek mn hand in het vuur voor hem.
De een kan gitaarspelen, de ander niet, zo moet je het zien.
Obbe heeft het in de vingers en respecteert de marges en uitersten die je bij tuning hebt,
iedere j.l. kan een diesel tuning doen.... maar of het goed gebeurt is een tweede.
Leuk zoveel vermogen, maar wat heb je er aan in de praktijk, of rij je alleen circuit?
Wat je moet hebben is een goede remapping, waar het kan een beetje minder verbruik, mooi oppakken als een electromotor, en ook nog wat zuiniger op de snelweg, en daar bovenop nog extra pk's.
Dat kan Volvotune voor de je doen tegen zeer redelijke prijzen en je krijgt topkwaliteit geleverd, en dat merk je.
Volvotune heeft mn V70 T5 gedaan, en ook een optimising van m'n S80 CNG.
Toevalling heb ik de tuning gezien van een 2010 S80 D5, zeer mooie waardes, alle kuilen en bulten uit de mappings gehaald, 215pk en toch ook nog 10% zuiniger op de snelweg.
Dat is nog eens kwaliteits tuning, en het spul blijft heel...
De een kan gitaarspelen, de ander niet, zo moet je het zien.
Obbe heeft het in de vingers en respecteert de marges en uitersten die je bij tuning hebt,
iedere j.l. kan een diesel tuning doen.... maar of het goed gebeurt is een tweede.
Leuk zoveel vermogen, maar wat heb je er aan in de praktijk, of rij je alleen circuit?
Wat je moet hebben is een goede remapping, waar het kan een beetje minder verbruik, mooi oppakken als een electromotor, en ook nog wat zuiniger op de snelweg, en daar bovenop nog extra pk's.
Dat kan Volvotune voor de je doen tegen zeer redelijke prijzen en je krijgt topkwaliteit geleverd, en dat merk je.
Volvotune heeft mn V70 T5 gedaan, en ook een optimising van m'n S80 CNG.
Toevalling heb ik de tuning gezien van een 2010 S80 D5, zeer mooie waardes, alle kuilen en bulten uit de mappings gehaald, 215pk en toch ook nog 10% zuiniger op de snelweg.
Dat is nog eens kwaliteits tuning, en het spul blijft heel...