Quote
Bij een Subaru sloop je je middendiff al door voor en achter met verschillende profieldieptes te rijden, laat staan met twee verschillende merken banden. Blijkbaar is dat anders bij een Volvo? Een Subaru heeft ook een visco, en een XC70 een Haldex aandrijving.
Zelfde probleem alleen iets minder. Subaru heeft ook nog een HI/LO, Volvo niet.
Quote
Sowieso heb ik mijn twijfels bij een aankoopkeuring. Ik vind dat ik inmiddels wel voldoende autokennis heb om een auto te beoordelen. Met dank aan fora zoals dit . Het enige waar ik het voor zou doen is voor het uitlezen, maar daar heb ik zelf ook een OBDII lezertje voor. Daarnaast kunnen codes eenvoudig gewist worden vlak voor testritten.
En zo'n keuring is ook niet heilig, mijn zwager kocht vorig jaar een Chrysler Voyager van een particulier, had een ANWB keuring gedaan, maar daar liep de automatische versnellingsbak ook van in de soep na een maand. Mooi voorbeeld voor dit topic .
En zo'n keuring is ook niet heilig, mijn zwager kocht vorig jaar een Chrysler Voyager van een particulier, had een ANWB keuring gedaan, maar daar liep de automatische versnellingsbak ook van in de soep na een maand. Mooi voorbeeld voor dit topic .
Met zoveel en zulke kennis zou ik toch nog eens nadenken over zo'n keuring...