Ik heb een XC70 uit 2005. Hierin zit een handmatig bediende voorstoel. Die wil ik graag ombouwen naar een elektrisch bediende stoel met geheugen. Ik heb zo'n stoel gekocht uit een V70, sterker nog, een setje met schermpjes in de hoofdsteunen. Ik heb al gelezen op het forum wat de procedure is om de stoelen te wisselen. Maar omdat het stiksel van de XC70 niet gelijk is wil ik deze ombouwen met behoud van de zittingen en hoofdsteunen. Heeft iemand ervaring met het overzetten van de rug op een ander frame? Ik vermoed dat je de leren hoes van de rugleuning moet losknippen en opnieuw vastzetten met bekledingskrammen, dat vind ik veel gedoe en ik weet niet zeker of ik dat mooi strak krijg.
Ik vroeg me af of ik het mechaniek en de elektronica kan uitbouwen uit het frame van de elektrische bedienbare stoel en inbouwen in de zitting van de met de hand bediende?
Kleine complicatie is dat ik de schermpjes in de hoofdsteunen ook wil inbouwen in mijn stoelen, kabels naar de video unit door de rugleuning trekken en aansluiten op de Carply via IMIV en een DVD speler. Zou je die kabels door de rugleuning kunnen trekken zonder de leren hoes eraf te halen en opnieuw te plaatsen? (Hetzelfde geldt denk ik voor de kabel naar de telefoonunit in de bestuurdersstoel)
Ik vroeg me af of ik het mechaniek en de elektronica kan uitbouwen uit het frame van de elektrische bedienbare stoel en inbouwen in de zitting van de met de hand bediende?
Kleine complicatie is dat ik de schermpjes in de hoofdsteunen ook wil inbouwen in mijn stoelen, kabels naar de video unit door de rugleuning trekken en aansluiten op de Carply via IMIV en een DVD speler. Zou je die kabels door de rugleuning kunnen trekken zonder de leren hoes eraf te halen en opnieuw te plaatsen? (Hetzelfde geldt denk ik voor de kabel naar de telefoonunit in de bestuurdersstoel)