Ik ben bezig met een remupgrade. Ik heb een bijna complete xc90 set overgenomen van een forumlid.
Achter compleet (inmiddels gemonteerd), vòòr zonder klauwen en schijven.
Inmiddels ook al twee klauwen bij Elferink gehaald. Nu heb ik enkele twijfels/vragen:
- Zijn deze klauwen niet te groot voor 17" velgen?
- Wanneer ik deze 336mm schijven zie staat erbij dat deze voor minimaal 18" velgen zijn.
- deze 327,5mm schijven zijn wel voor 17" velgen.
kunnen er überhaupt 336mm schijven onder een 17" velg?
Andere vraag. Ik wil het fuseestuk en uitslagbegrenzer liever niet opboren naar 14mm. Dat betekent dus 12mm draad in de rembrackets zetten zodat ik de originele flensbouten kan blijven gebruiken.
Een forumlid heeft goede ervaringen met zogenaamde keenserts, maar deze zijn schreeuwend duur.
Dus nu zit ik te denken aan helicoils. Iemand hier ervaring mee en zijn deze sterk genoeg?
Achter compleet (inmiddels gemonteerd), vòòr zonder klauwen en schijven.
Inmiddels ook al twee klauwen bij Elferink gehaald. Nu heb ik enkele twijfels/vragen:
- Zijn deze klauwen niet te groot voor 17" velgen?
- Wanneer ik deze 336mm schijven zie staat erbij dat deze voor minimaal 18" velgen zijn.
- deze 327,5mm schijven zijn wel voor 17" velgen.
kunnen er überhaupt 336mm schijven onder een 17" velg?
Andere vraag. Ik wil het fuseestuk en uitslagbegrenzer liever niet opboren naar 14mm. Dat betekent dus 12mm draad in de rembrackets zetten zodat ik de originele flensbouten kan blijven gebruiken.
Een forumlid heeft goede ervaringen met zogenaamde keenserts, maar deze zijn schreeuwend duur.
Dus nu zit ik te denken aan helicoils. Iemand hier ervaring mee en zijn deze sterk genoeg?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).