Eigenlijk heb je helemaal geen ballast o.i.d. nodig om te voorkomen dat je eenstoringsmelding krijgt. Xenon verbruikt slechts 35 watt ipv 55 watt, daarom ziet je ECU het als 'een defecte lamp'. Onder je dashboard, bestuurderszijde, zit een shunt met daarin 5 metalen baantjes. Door een gaatje van 2 mm (heb ook wel eens gehoord dat 1,8 nog beter is, maar vind maar eens een boortje van 1,8 mm...) op de juiste plek te boren, hef je het efect op.
Een nieuwe shunt kost iets van 4 Euro volgens de link, dus er even eentje bij kopen op voorraad voor het geval je de boel terug bouwt kost je ook de kop niet.
Je kunt natuurlijk ook de hele metalen strip doorslijpen en er een weerstandje met de juiste waarde tussen solderen (0,012 Ohm), weet je 100% zeker dat je de juiste waarde hebt.
Zie link:
http://www.carlight.nl/nl/antwoord.php?vraag=13