Quote door brinkie
Quote door Gero
De ene keuring station is de andere niet, die van mij werd afgekeurd op teveel strooilicht (bij de Volvodealer in Breda) ook bij een onafhankelijke keuringstation in Breda ( een jaar ervoor) Van Beelen , zodoende moest ik nieuwe koplampen kopen,
Kassa, 250,00 per stuk (origineel Hella) imitatie's heb je al voor minder dan 50.00 euro.
Ik heb net een paar nieuwe imitatie-koplampen gekocht voor de 480, wat een troep zeg, ze gaan retour. Nog meer strooilicht dan doffe originele. Dus soms is origineel zo gek nog niet, of je moet toevallig imitatie treffen waar ze dit goed hebben geregeld.
Ik ken trouwens iemand die bij die Volvodealer werkt, die zal vast jouw auto wel hebben opgemerkt (rijdt nl. zelf in een 850)
Het is een bordeaux rode 850 van 1995 een simpele 10-klepper automaat, Ik heb het al 10 jaar, een kleine 180.000 km meegereden, Vialle LPI erin, R - uitgevoerd incl. 17 inch velgen(Volans), dit jaar preventief de schokbrekers vervangen (nivomats), je weet het zijn dure krengen, Bij ET , Bilstein B6 rondom icm met verlagingsveren, draagarmen, IPD endlinks,maar wat denk dit jaar was zij afgekeurd , op het stuurhuis, kosten zijn 1100,00 E.
daar sta je dan,, Ik heb besloten om het te laten fixen, incl. binnenst/ buitenste stuurkogels en uitlijnen, dat ding stuurt als een kart, Ik heb ook een veer poot brug Voor/achter
Ik denk (ik weet het zeker ) dat het beter stuurt dan die V70 R, ik moet echt op stand advandced zettten( Four-C systeem)om die 850 bij te houden(bochtige weg), OK 300 pk icm met 6-handgeschakeld versnellingsbak is ook leuk speelgoed, veel beter bij de les tov een automaat, een automaat is saai, makkelijk in de stad/file parkeren etc.
de Honda is helemaal een feest een 6 -bak met een 150 pk / 170 kg gewichtsverhouding, maar ja dat is geen vergelijking.
hard rijden kost geld (benzine, slijtage banden etc) niet zeuren , dan moet je maar zo'n Dinky toy kopen ( Fiat Panda bijv.)
Leuk speelgoed allemaal, je weet het " wij mannen zijn net kinderen, alleen het speelgoed is wat duurder'