Ik merkte dat mijn band RA aan de buitenkant wat meer slijt dan LA, dus ik vermoed dat de sporing niet helemaal goed meer staat.
Met achteruit inparkeren wil iemand (ik noem geen namen) nog weleens de stoep raken, dus ik denk dat dat de oorzaak is.
Maar ik wil dus zelf met de touwtjes manier de sporing controleren voordat ik weer 70 euro armer ben.
Heeft iemand de uitlijn specificaties voor een XC70 MY04 D5? Ik heb de nivomats vervangen voor gewone dempers (als dat van invloed is).
En een kleine how to om het te controleren? Ik wil met assteunen het touwtje spannen, maar zit nogal te peinzen hoe ik het touwtje precies parallel laat lopen aan de auto. Kan je daarvoor het beste als meetpunt de dorpel van carrosserie zelf pakken? Of via het hart van de velgen zelf? Volgens zit er een verschil in breedte tussen de voor- en achteras.
Tips worden enorm op prijs gesteld!
Met achteruit inparkeren wil iemand (ik noem geen namen) nog weleens de stoep raken, dus ik denk dat dat de oorzaak is.
Maar ik wil dus zelf met de touwtjes manier de sporing controleren voordat ik weer 70 euro armer ben.
Heeft iemand de uitlijn specificaties voor een XC70 MY04 D5? Ik heb de nivomats vervangen voor gewone dempers (als dat van invloed is).
En een kleine how to om het te controleren? Ik wil met assteunen het touwtje spannen, maar zit nogal te peinzen hoe ik het touwtje precies parallel laat lopen aan de auto. Kan je daarvoor het beste als meetpunt de dorpel van carrosserie zelf pakken? Of via het hart van de velgen zelf? Volgens zit er een verschil in breedte tussen de voor- en achteras.
Tips worden enorm op prijs gesteld!