Zin in in N!

... lekker door de brochure bladeren!

wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Zin in in N!

· 
Posted: 01.05.2016 - 17:35  ·  #1
Vond ik vanmorgen toch de brochure van de V70N met de prijslijst erbij! Ik weet nog dat ik 15 jaar geleden al mijn ideale N samenstelde. Ook toen koos ik al Nautic Blue Pearl of Black Stone, Oak interieur en Metis velgen, met een achterklepspoiler en ik denk nu nog steeds.

Leuk om nog eens door te bladeren en alvast te kijken welke opties ik over een paar jaar al vereiste wil. En Ik denk een 2.4 met 170pk met geartronic ( liever nog een 2.4T maar die moet je niet hebben toch?)

Piet_piraat
VolvoV70forum core member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Zin in in N!

· 
Posted: 01.05.2016 - 18:15  ·  #2
De T5, die wil je hebben!
wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Re: Zin in in N!

· 
Posted: 01.05.2016 - 20:55  ·  #3
Ja, de T5 is vast een beest, maar ik heb nogal een ehhh.... rustige rijstijl van mezelf totdat ik in een snelle auto stap -> om het gezinsbudget niet volledig stuk te slaan op brandstof/onderhoud/boetes lijkt het me beter mezelf in te houden. Dit komt heel erg in de buurt van wat ik wil; een late, rijk uitgeruste V70N met lage km-stand. Ik weet het, hoge km-stand maakt niet uit en scheelt vaak veel in aanschaf, maar als ik mijn heerlijke Classic weg zou doen wil ik voor het beste wat ik kan krijgen gaan, zodat ik nog vele jaren vooruit kan (totdat ik van overheidswege verplicht op elektrisch moet rijden :'( )

Ik zie veel van de latere N-modellen met de 2.0T, is dat een goede motor? 178pk en 240Nm klinkt voor mij precies goed. Is een late N misschien sowiezo een betere keuze dan een vroege, wat betreft doorontwikkeling? De allerlaatsten zitten vaak ook goed in hun uitrusting natuurlijk, zo'n 2.0T Edition Sport bijvoorbeeld En is een late N beter dan een jonge NN (2007/2008)?

Oh ja, deze XC70 had ik ook nog gezien, echt onwijs gaaf, maar ook wel gruwelijk duur voor een auto uit 2001.. (of het geld waard gezien de op het oog smetteloze staat?)

Selected quotes for multi-quoting:   0