hoi allemaal,
na een omzwerving met een Ford Focus C-Max nu toch weer de keuze voor een Volvo.
na een 745 (B230A) en een V70 classic (2.5TDI) nu op zoek naar een V70 LPG G3 of toch benzine.
we gaan ergens tussen de 10K en 15K per jaar rijden, afhankelijk wie de auto mee mag nemen voor woon-werk
Volgens de omrekencijfers zal ik met LPG bij 10K ruim 500 eurootjes goedkoper uit zijn per jaar op LPG. Of dit echt zo is of dat het verschil zelfs groter is??????
Dan nog de keuze tussen welke motor: 2.4, 2.4T, T5, 2.5t.......Wat is een fijne motor om met lpg te rijden (of benzine) die betrouwbaar is, makkelijk in onderhoud, niet te duur met rijden en vooral niet storingsgevoelig?
Dan de uitvoeringen: door de bomen zie ik het bos niet meer!
edition 1, edition 2, (wat is het verschil? en welke nemen?)
wat is standaard uitvoering?
kopen bij dealer / Volvo-specialist? of toch gewoon bij handelaar of particulier?
Voor nu een max. 4500 euro ter beschikking, en dan natuurlijk de Ford erop in ruilen (we zijn bezig met huis bouwen dus budget is mager) kom je uit bij auto's met zo'n 350K ervaring. Welk onderhoud zit er dan vaak aan te komen?
Automaat of juist handbak? (wat blijft langer heel?)
wie heeft er tips, ideeën, misschien wel een heel mooie te koop?
na een omzwerving met een Ford Focus C-Max nu toch weer de keuze voor een Volvo.
na een 745 (B230A) en een V70 classic (2.5TDI) nu op zoek naar een V70 LPG G3 of toch benzine.
we gaan ergens tussen de 10K en 15K per jaar rijden, afhankelijk wie de auto mee mag nemen voor woon-werk
Volgens de omrekencijfers zal ik met LPG bij 10K ruim 500 eurootjes goedkoper uit zijn per jaar op LPG. Of dit echt zo is of dat het verschil zelfs groter is??????
Dan nog de keuze tussen welke motor: 2.4, 2.4T, T5, 2.5t.......Wat is een fijne motor om met lpg te rijden (of benzine) die betrouwbaar is, makkelijk in onderhoud, niet te duur met rijden en vooral niet storingsgevoelig?
Dan de uitvoeringen: door de bomen zie ik het bos niet meer!
edition 1, edition 2, (wat is het verschil? en welke nemen?)
wat is standaard uitvoering?
kopen bij dealer / Volvo-specialist? of toch gewoon bij handelaar of particulier?
Voor nu een max. 4500 euro ter beschikking, en dan natuurlijk de Ford erop in ruilen (we zijn bezig met huis bouwen dus budget is mager) kom je uit bij auto's met zo'n 350K ervaring. Welk onderhoud zit er dan vaak aan te komen?
Automaat of juist handbak? (wat blijft langer heel?)
wie heeft er tips, ideeën, misschien wel een heel mooie te koop?