Hallo allemaal,
In mijn zoektocht naar een v70 laat ik mijn oog vaak vallen op het model T5 bouwjaar 2005/2006.
Ik lees ondertussen wat of over deze auto en merk diverse meningen en ervaringen.
Aangezien ik niet de enige die in de auto gaat rijden, wat is dan realistisch?
De meeste van deze T5 zijn aardig compleet qua uitrusting.
Echter wat ik lees is dat deze auto met zijn 260pk het vermogen op droog redelijk weg krijgt maar dat het op nat een beetje drama is.
Mijn vrouw gaat redelijk vaak in de auto rijden. In Nederland regent het redelijk vaak en is de weg vaak vochtig.
Is het dan realistisch voor haar om met zo'n auto onderweg te zijn? Of valt het alleszins mee?
Wat is er aan te doen om het tractie probleem iets wat aan te pakken en te verminderen (als dat überhaupt mogelijk is)?
Ik denk dan aan ophanging/veren/bussen etc etc?
Ik zelf wil graag een automaat rijden maar mijn vrouw vind dat voor luie mensen (echt hé).
In hoeverre heeft automaat en handschakel invloed op het tractie gebeuren?
Is het anders beter om voor een v70r te gaan ivm voordelen onderstel?
Al zijn er wel wat omstandigheden met de R'en. Of valt dat ook alleszins mee?
Ik hoor graag jullie mening.
Mvg
Wim
In mijn zoektocht naar een v70 laat ik mijn oog vaak vallen op het model T5 bouwjaar 2005/2006.
Ik lees ondertussen wat of over deze auto en merk diverse meningen en ervaringen.
Aangezien ik niet de enige die in de auto gaat rijden, wat is dan realistisch?
De meeste van deze T5 zijn aardig compleet qua uitrusting.
Echter wat ik lees is dat deze auto met zijn 260pk het vermogen op droog redelijk weg krijgt maar dat het op nat een beetje drama is.
Mijn vrouw gaat redelijk vaak in de auto rijden. In Nederland regent het redelijk vaak en is de weg vaak vochtig.
Is het dan realistisch voor haar om met zo'n auto onderweg te zijn? Of valt het alleszins mee?
Wat is er aan te doen om het tractie probleem iets wat aan te pakken en te verminderen (als dat überhaupt mogelijk is)?
Ik denk dan aan ophanging/veren/bussen etc etc?
Ik zelf wil graag een automaat rijden maar mijn vrouw vind dat voor luie mensen (echt hé).
In hoeverre heeft automaat en handschakel invloed op het tractie gebeuren?
Is het anders beter om voor een v70r te gaan ivm voordelen onderstel?
Al zijn er wel wat omstandigheden met de R'en. Of valt dat ook alleszins mee?
Ik hoor graag jullie mening.
Mvg
Wim