hoi allemaal,
Even een update van mijn kant, ik heb inmiddels een auto gekocht...maar geen Volvo! De prijzen van de Volvo's liggen erg hoog, zeker de benzine. Het is een bizarre tijd waarin occasionprijzen zelfs kunnen stijgen, maar in ieder geval niet lager zijn dan een jaar geleden.
Ik heb nog een proefrit gemaakt in een Lexus GS300 (2006), indrukwekkend hoe soepel die rijdt en schakelt (automaat) na 15 jaar. Deze auto had echter een trilling wat mij argwanend maakte. En is nog weer wat langer en breder dan een S80, dat vindt de vrouw niet fijn
Uiteindelijk is het een Saab 9-5 2.3t geworden. Uit 2006, deze haalt het qua rijden/verfijning niet bij een S80N, maar de betrouwbaarheid en comfort zijn op orde. En de prijzen een stuk schappelijker! (net onder de 4k was deze, met net geen 2 ton gelopen, waarvan laatste 10 jaar bij één eigenaar, netjes onderhouden).
Naast de fijne auto's, die Volvo's, is dit forum ook een grote plus ! Zo een actief, behulpzaam en informatief forum is wel echt bijzonder ben ik inmiddels achter. Dus, ga zo door! En wie weet meld ik me weer eens als er wel weer een Volvo op de oprit staat